miercuri, iulie 28, 2021
AcasăREVISTA ONLINEArticoleAfaceri de success – 23 de ani de XPRIMM

Afaceri de success – 23 de ani de XPRIMM

Afaceri de success – 23 de ani de XPRIMM

”ODG – Oameni de success, afaceri de success ”este un podcast ce reprezintă o sursă de inspirație pentru cei care au nevoie de exemple care să îi motiveze să ajungă la potențialul maxim – al lor și al afacerii lor.

Invitat al celei mai recente ediții a fost Sergiu COSTACHE, Co-fondator Media XPRIMM. Motivul acestei alegeri îl reprezintă cei 23 de ani de activitate a companiei Media XPRIMM – timp în care compania nu doar s-a dezvoltat, dar a reușit să își consolideze rolul în aceasta piață de nișă.

”Suntem un factor de coagulare și de comunicare în industria de asigurări. Dacă ar fi să ne oferim un premiu după toți acești 23 de ani și după tot ce am demonstrat că putem face, acesta ar fi pentru devotament și pentru comunicare în domeniul asigurărilor”, a declarat în emisiune Sergiu COSTACHE

Acesta a mai spus, în cadrul aceleiași discuții, că, de-a lungul vremii, au existat oferte de ordinul a sutelor de mii de euro pentru a fi cumpărată compania, dar s-a luat decizia de a continua activitatea și drumul XPRIMM, aceste oferte nefăcând altceva decât să reconfirme valoarea companiei.

”Ca fondatori ai Media XPRIMM, am adoptat modelul de manageri care îți iubesc oamenii și echipa. Admirăm și urmăm modelul liderilor care nu doar își iubesc echipa, dar le și arată asta”, a completat Președintele Media XRPIMM.

S-a discutat despre cum a trecut compania peste șocul pandemiei și despre cum și-a diversificat proiectele în mediul online. Media XPRIMM se află în categoria companiilor care au profitat de impulsul dat de schimbările pandemiei și au dezvoltat proiecte care altfel probabil ar mai fi așteptat vreme bună momentul lansării.

Educația financiară nu putea lipsi ca subiect, având în vedere contribuția Media XPRIMM la acest aspect. Din experiența de peste 10 ani a companiei prin campaniile derulate, concluzia este că cel mai mult contează abordarea pentru eficiența și impactul acestora.

Domeniul de expertiză al Media XPRIMM este piața de asigurări și este așa de 23 de ani. Compania a fost aici să promoveze această industrie și în vremuri bune, de creștere, și în vremuri grele, de scăderi și neîncredere a românilor în produsele de asigurare, a văzut fuziunile producându-se și a întâmpinat intrarea a noi companii în domeniu. A urmărit creșterea pieței de brokeraj în asigurări și dezvoltarea companiilor de asigurare, precum și schimbarea clientului de produse de asigurare.

”Oricât de rigidă ar părea, având în vedere apartenența sa la sectorul financiar, industria de asigurări este foarte flexibilă. Va căpăta din ce în ce mai multă importanță pentru că trăim într-o lume plină de riscuri, în care rolul și importanța polițelor de asigurare sunt evidente”, a concluzionat Sergiu COSTACHE.


spot_img
spot_img
promovare online:spot_img

Postari recente:

spot_img

AFLĂ DESPRE:

5,000FaniÎmi place
10AbonațiAbonați-vă
spot_img

Recomandate:

Unici în România!

Lobby și Advocacy

Company profile

Evenimente:

spot_img