luni, martie 1, 2021

Promovare online

Ritmul de creștere al promovării online a fost apreciat în mod deosebit înainte de a debuta criza medicală.
Pandemia a avut rolul de a accelera evoluția anumitor domenii și activități, printre care s-a evidențiat și domeniul online.

În limbajul curent, nu numai al celor din vânzări și marketing, au intrat cuvinte și expresii cum ar fi: promovare online, marketing online, marketing digital, marketing afiliat, agenție de performance, content marketing, ecommerce, email marketing, growth hacking marketing, SEO, guest post, CPP, social media marketing, lead generation, copywriter, LIKE, performance media, lead generation, link building, backlinks, funnel chanel, SHARE, advertiser, afiliat, outbong, performance marketing, blog, organic, CPM, scalare, analytics, search console, page ranking, pageviews, user
Despre ce însemna fiecare dintre toate acestea vom reveni cu postări viitoare.

În acesta pagină publicăm date de trafic revistapatronatuluiroman.ro și oferta de promoivare online.

Statistici Facebook

Conform google analytics:


Luna Ianuarie 2021
Afișări – pageviews – 318.647
Utilizatori – new users – 136.246
Page / sesion – 2,09
Avg. session duration – 00:01:39

Accelerează ritmul de dezvoltare a afacerii tale!

Ofertă promovare online

Webbanere:
Homepage format 300×250 sau 300×300 – 450 euro / lună
Homepage format 970×250 – 600 euro / lună
Sidebar post dreapta (toate postările) format 300×250 sau 300×300 – 300 euro / lună
Bottom post (toate postările) format 728 x 90 – 220 euro / lună

Comunicate de presă / Anunțuri – 180 lei
Advertoriale / Guest post – 280 lei
SEO – backlink – 32 lei
Lead Generation Preț: 120 lei – postare + creare formular + 8 lei / lead
Postare dedicată generării de lead-uri (cereri de ofertă)
Lead-urile obținute sunt o sursă importantă pentru marketing și vanzări în procesul de prospectare. Companiile consumă resurse importante în cadrul acestui proces care, uneori, nu poate fi măsurat exact. Prin utilizarea unui produs de lead generation, prețul pe lead este fix și clientul controlează bugetul total alocat pentru datele de contact ale prospecților – trimise direct de utilizatori pe adresa de email client, prin completarea unui formular.
Leadurile generate pot avea în vedere liste cu prospecti care:
– solicită informații despre un subiect, o temă, caracteristicile unui produs sau serviciu, formulează o întrebare;
– trimit o cerere de ofertă;
– doresc să contacteze, trimițând corespondență email, compania client;
– și-au dat acceptul pentru comunicarea prin e-mail sau telefonic;
– și-au dat acceptul pentru înregistrarea într-un program ori într-o lista;
– și-au dat acceptul legat de stabilirea unei întâlniri cu un reprezentant de vanzări;
– răspund la un scurt chestionar / sondaj de opinie șamd