„The Right Business Choice” este un proiect de comunicare în afaceri dezvoltat de Centrul de Limbi Străine A_BEST și Revista Patronatului Român, în parteneriat cu Consiliul Patronatelor ESG din România.
Obiectivul nostru este dezvoltarea continuă a unei comunități de business dinamice, care să împărtășească din experiența sa antreprenorială și expertiza sa profesională.
Proiectul de comunicare și dezvoltare a afacerilor „The Right Business Choice” se manifestă pe patru linii specifice:
– Seria de emisiuni video online „The Right Business Choice” difuzată pe canalele Revista Patronatului Român: Linkedin, Youtube, Facebook, secțiunea video revista online;
– seria de evenimente “360° professional business breakfast events The Right Business Choice”;
– seria de evenimente „Company visit -The Right Business Choice”;
– serie de întâlniri „Business Leisure Club by TRBC”.
Seria de emisiuni „The Right Business Choice”
The Right Business Choice – o emisiune despre experiențe antreprenoriale și expertize profesionale, inspirație pentru afaceri.
Seria de emisiuni The Right Business Choice a ajuns în aprilie 2024 la ediția cu numărul 31.
În peste doi ani de activitate, am prezentat în cadrul emisiunii o mare diversitate de dezbateri pe teme de actualitate pentru afaceri, alături de invitați cu o experiență profesională relevantă.
Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLlqL8gq8M1ftsk4fRswNV9XbE6b4Q96UY
Am abordat teme din resurse umane (telemunca și gestionarea echipelor remote, employer branding, codul muncii, trenduri în piața muncii), inteligența artificială, cyber security, evaluarea imobiliară, agribusiness, factoring, banding personal, marketing sportiv & B2B, coaching, turism, agilitate profesională, arbitraj comercial, fiscalitate și oportunități în domeniul IT, educație financiară, sănătate mintală, digitalizare, negociere și comunicare, arhitectură și design șamd
Durata: 30 – 50 minute
Locația:
Studio video Revista Patronatului Român
sau sesiune ZOOM sau hibrid
Persoane și date de contact:
Aura Icodin, +4076–227–4913
Cezar Iulian Armasu, +075-422-8854
Sinopsis:
(se adaptează pentru fiecare caz în parte)
Unul, doi moderatori
Unul, până la trei invitați (pentru varianta online sau hibrid – mai mulți invitați)
Interviuri și dezbateri video în format fizic, online sau hibrid; talk-show
În debut:
– despre emisiune și temă
– scurtă prezentare a invitaților
Conținut:
Partea I
Intervievarea invitaților cu privire la:
– Expertiza profesională;
– Debutul în afaceri / în activitate;
– Istoric, provocări și succese;
– Specificul afacerii / organizației: evoluție, echipa, piața, partenerii, fintarea afacerii / activității, mediul operațional;
– Viziune asupra mediului antreprenorial (de afaceri) românesc / european / internațional / viziune asupra domeniului de activitate: evoluție, SWOT
Partea a II-a
format talk-show
– Moderator: se extrage din partea I o temă principală, se formulează premise
– Invitați: exprimarea unui punct de vedere față de tema emisiunii (premise), comentarii, schimb de opinii / experiențe;
Concluzii / final:
– Scurt rezumat al celor prezentate;
– Concluzii cu privire la cel mai dezbătut sau cel mai interesant subiect;
– call-to-action referință invitat;
Servicii:
– identificare, contactare invitați;
– documentare – despre invitați, activitate și experiență, despre tema supusă dezbaterii;
– înregistrare video + editare, montaj;
– streaming simultan pe pagina de Facebook, Linkedin și canalul youtube Revista Patronatului Român;
Distribuire online:
– pe pagina de Facebook (8.600 urmăritori) și Linkedin (971 urmăritori) Revista Patronatului Român;
– pe canalul Youtube Revista Patronatului Român (min 6.000 vizionari / postare video care conține reclamă plătită).
– articol pe secțiunea video Revista Patronatului Român (revistapatronatuluiroman.ro – 9.000 afișări/ lună);
– newsletter Revista Patronatului Român (peste 3.000 subscriberi);
– distribuție pe diverse grupuri de Facebook cu tema antreprenoriat / mediul de afaceri (minim 40 comunități);
Servicii de promovare:
PREȚ DE LISTĂ
Webbannere și anunț text pe „burtieră”
Un invitat în cadrul emsiunii, din cadrul companiei
Webbaner 360 x 360 px pe latura chenar stânga – 1/3 din durata emisiunii
Anunț text pe „burtieră” – 3 x 20 secunde
PREȚ: 250 euro
Pachet de promovare premium
Un invitat în cadrul emsiunii, din cadrul companiei
Logo pe generic de deschidere și de închidere
Webbanner pe întreaga durată de desfășurare a emisiunii
Anunț text pe „burtieră” 3 x 20 secunde
Text date de identificare și de contact în postările de pe social media și în articolul din revista online cu link dofollow
PREȚ: 600 euro
360° professional business breakfast events „The Right Business Choice”
360° professional business breakfast events „The Right Business Choice” este o serie de evenimente de afaceri care a apartut ca o dezvoltare firesca a conceptului „The Right Business Choice” – serie de emisiuni video online, care oferă comunității create în jurul conceptului TRBC oportunități de networking offline și de îmbogățire a experiențelor legate de prezentări tematice specifice zonelor de interes în afaceri.
Seria de evenimente de tipul „360° professional business breakfast events” a debutat în data de 19 mai 2023 cu titlul „Finanțarea Societăților Comerciale”, urmat de „Trend-uri în piața muncii – provocări și soluții” – 12 iulie 2023, „Cumperi, vinzi, închiriezi proprietăți imobiliare” – 27 iulie 2023, „A.I. Aplicații, oportunități și controverse” – 20 septembrie 2023, „Future Trends. Din pasiune pentru sustenabilitate” – 14 februarie 2024.
Mulțumim parterilor care au susținut proiectul nostru, de-a lungul timpului: British Romanian Chamber of Commerce, Belgian Luxembourg Romanian Moldovan Chamber of Commerce, Camera de Comerț Româno – Olandeză (NRCC), Camera Franceză de Comerț, Industrie și Agricultură din România (CCIFER), HELLENIC – ROMANIAN Bilateral Chamber of Commerce, European Mentoring and Coaching Council România, Consiliul Patronatelor ESG din România, NAI România, Aquatica Experience, Revista Cariere, Club Antreprenor, Revista Business Voice, Normedia.
Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLlqL8gq8M1fsZbA5EX2olw8HuUtc9RQyf
Apreciem în aceslasi timp, și le mulțumim speakerilor care au susținut prezentările tematice în cadrul evenimentelor noaste, menționând doar o parte dintre aceștia:
Mihai Precup, Secretar de Stat Ministerul Finanțelor
Andreea Anamaria Naggar, Secretar de Stat Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene;
Camelia Luciana TAINĂ, director general al Direcției Generale Antreprenoriat și Programe de Finanțare din cadrul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului;
Daniela Marișcu – antreprenor și investitor, Co-fondator Aquatica Experience, a făcut parte din juriul investitorilor din emisiunea Pro TV „Empire of Lions” (aka Shark Tank/Dragons Den);
Mihaela- Loredana Nabăr, Director executiv World Vision România;
Ileana Botez – Director admitere tranzacționare Bursa de Valori București;
Andreea Voinea – Chief HR Officer BCR;
Luiza Müller – Director HR Orange România.
Evenimentele de tipul business breakfast, se desfășoară pe două secțiuni:
– Experience sharing meeting;
– Business networking.
În prima parte, speakerii vor prezenta teme care vor fi în atenția atât a participanților la eveniment, cât și în atenția audienței online a Revistei Patronatului Român.
Înregistrarea video a temelor prezentate în cadrul evenimentului, pentru fiecare speaker în parte, va beneficia de servicii de editare, montaj și difuzare online:
– pe pagina de Facebook (8.600 urmăritori) și Linkedin (971 urmăritori) Revista Patronatului Român;
– pe canalul Youtube Revista Patronatului Român (min 6.000 vizionari / postare video care conține reclamă plătită).
– articol pe secțiunea video Revista Patronatului Român (revistapatronatuluiroman.ro – 9.000 afișări/ lună);
– newsletter Revista Patronatului Român (peste 3.000 subscriberi);
– distribuție pe diverse grupuri de Facebook cu tema antreprenoriat / mediul de afaceri (minim 40 comunități).
În secțiunea de business networking vom avea ocazia să dezbatem, să detaliem subiectele prezentate, dar mai ales să facem schimb de date de contact pentru a dezvolta legături și noi oportunități de afaceri.
Servicii de promovare:
Pachet de promovare ca PARTENER AL EVENIMENTULUI include:
– Speaker, prezentare brand / companie în cadrul evenimentului;
– Menționarea partenerului în debut / final de eveniment;
– LOGO și prezentare partener pe pagina oficială web a evenimentului;
– Mențiune partener în comunicatele de presă ante și post-eveniment;
– Roll-Up la locație în perioada evenimentului;
– Flyere – broșuri în mapa evenimentului;
– Materiale foto / video de la eveniment;
– Trei bilete / invitații de participare la eveniment.
Preț de lista: 850 euro
Pachet de promovare ca PARTENER PRINCIPAL al evenimentului include:
– Speaker, prezentare brand / companie în cadrul evenimentului;
– Menționarea partenerului în debut / final de eveniment;
– LOGO PARTENER PRINCIPAL invitație / imagine reprezentativă web;
– LOGO și prezentare partener pe pagina oficială web a evenimentului;
– Mențiune partener în comunicatele de presă ante și post-eveniment;
– Roll-Up la locație în perioada evenimentului;
– Advertorial scris în revista online Revista Patronatului Român;
– Participare la o emisiune video distribuită online: secțiunea video Revista Patronatului Român, Facebook, Linkedin, Youtube, distribuție comunități (grupuri) Facebook;
– Flyere – broșuri în mapa evenimentului;
– Materiale foto / video de la eveniment;
– Trei bilete / invitații de participare la eveniment.
Preț de lista: 1.800 euro
Company visits
Vizitele în companii sunt o componentă esențială de comunicare și branding în mediului de afaceri.
Vizitarea companiilor oferă o oportunitate unică de a te întâlni cu potențiali clienți, parteneri și factori de decizie cheie față în față. Această interacțiune personală poate ajuta la construirea încrederii și a relațiilor care pot duce la oportunități de afaceri viitoare.
Obiective pentru gazdă și participanți:
business networking, încheierea de parteneriate, învățarea și schimbul de bune practici, promovarea produselor și serviciilor, informații despre piață.
Construiește relații de încredere!
Încurajam invitații să se documenteze despre compania gazdă și să pună întrebări. Schimbul de informații relevante despre evoluția și performanțele afacerilor sunt o sursă reală de inspirație pentru succes, constituie o bază de încredere pentru parteneriate valoroase pe termen lung.
Organizator:
Centrul de Limbi Străine A_BEST și Revista Patronatului Român
în parteneriat cu Consiliul Patronatelor ESG din România
Sinopsis:
Moderator: desemnat de organizatori
Activități orientate: prezentări de business, contacte de afaceri, discuții libere, viziune de ansamblu a pieței de afaceri pentru un domeniu de activitate, schim de experiențe
Agenda:
00:00 – 00:15 Primirea invitaților
00:15 – 00:30 Welcome coffee / prezentarea agendei evenimentului / instrucțiuni
00:30 – 01:00 Speed networking – fiecare invitat se prezintă pe scurt
01:00 – 01:30 Prezentare de companie gazdă
01:30 – 02:30 Vizitarea companiei: spațiu de producție, depozite – logistică, magazine și showroom, prezentare de produs / prezentare de marketing
02:30 – 03:00 Networking, discuții libere, tombolă servicii pentru afaceri
Servicii:
– management organizare eveniment;
– identificare, contactare invitați;
– documentare – despre compania gazdă și domeniul principal de activitate, despre invitați, activitate și experiență;
– înregistrare video + editare, montaj prezentare de companie gazdă;
– streaming simultan pe pagina de Facebook, Linkedin și canalul youtube Revista Patronatului Român;
– culegere / centralizare feedback;
– foto eveniment;
– organizare tombolă servicii pentru afaceri;
Servicii de promovare:
PREȚ DE LISTĂ: 1.700 euro + cheltuieli directe legate de consumație și materiale de prezentare / identificare.