Invitații celei mai recente ediții a „Matinalului de sâmbătă” găzduit de Revista Patronatului Român au fost doamna Cristina Baghiu (Atelierul de Idei) și domnul Johannes Becker (TPA). Alături de aceștia am dezbătut subiectul, complex de cele mai multe ori, al așa-numitului „capital nevăzut”, sau intangibil, care este constituit din toate celelalte valori asociate capitalului propriu-zis al unei companii, cum ar fi prestigiul acesteia, valoarea reursei umane însumate, a strategiei de marketing etc. Pornind de la exemple concrete, am analizat, prin urmare, cazuri ale unor firme a căror valoare contabilă efectivă este mult supraevaluată prin diverse tactici precum cele amintite mai sus, ajungând, în cele din urmă, la o capitalizare supralicitată față de valoarea ei reală, care, pe cale de consecință, ajunge la rândul ei să deformeze însăși piața de profil.
„Un magazin care are valoare contabilă de 100.000 de euro este într-un sat din România, iar altul, tot cu 100.000 de euro, este într-un mall din București. Care crezi că va primi un preț mai bun?” Cristina Baghiu (Atelierul de idei) și Johannes Becker (TPA) despre „Capitalul nevăzut”
Bursa de Valori București anunță cele 50 de companii semifinaliste ale...
Cele 50 de companii semifinaliste ale programului au fost selectate de membrii Comitetului de Nominalizare BVB Arena.
În perioada 8 - 31...
Topul acțiunilor din T2: Investitorii individuali sunt în căutarea marilor câștigători...
Nvidia urcă de pe locul 4 pe locul 2 pe lista celor mai populare acțiuni în rândul utilizatorilor eToro la nivel global
În...