joi, noiembrie 21, 2024
AcasăREVISTA ONLINEArticoleStudii de piaţa si pe produse

Studii de piaţa si pe produse

Pe website-ul Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului găsim postarea „Realizarea de studii de piață și pe produse” din care aflăm că:

„În baza prevederilor OUG nr. 120/2002, a Hotărârii 296/2007 şi a Ordinului 484/2015Ministerul Economiei, Comertului si Turismului cofinanţează studii de piaţa si pe produse, inclusiv pentru obiective complexe, pe baze concurenţiale, in conformitate cu legislaţia în vigoare, cu suportarea a 50% din cheltuielile aferente. Diferenţa de 50% se suportă de asociaţiile interesate.

Patronatele de ramură sau asociațiile profesionale interesate prezintă la MECT propunerea de realizare a studiului, elementele de susținere privind necesitatea realizării studiului și conținutul tematicii studiului, în conformitate cu „Ghidul privind realizarea de studii de piață și pe produse, cu finanțare partială (50%) de la bugetul de stat”


Conform ghidului, patronatele de ramură și asociațiile profesionale interesate trebuie să prezinte MTEC propunerea de realizare a studiului de marketing, lista operatorilor economici beneficiari ai studiului și declarațiile pe proprie răspundere a acestora referitor la îndeplinirea condițiilor specifice, elaborează, în colaborare cu ME, caietul de sarcini pentru selectarea prestatorului de servicii, alături de celelate elemente specificate în documentație.

Surse din minister afirmă că programul este valabil dar, deocamdată, nefinanțat; este posibil ca banii pentru acest program să fie alocați în luna august 2021.

Vezi postarea: http://www.economie.gov.ro/realizarea-de-studii-de-piata-si-pe-produse


Cezar Iulian Armasu
Director Revista Patronatului Roman, Director general C.P.ESG.R.

Cum completăm declarația unică

Cum completăm declarația unică dacă obținem venituri din chirii, din investiții sau din tranzacții cu crypto? Sunt scutiți de la plata CAS pensionarii care...

S-a lansat pachetul Elite GameChanger

Ultimii doi an au fost provocatori pentru mediul antreprenorial, dar si pentru agențiile de comunicare și marketing care s-au trezit peste noapte fără bugete. Pandemia...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,885FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro