sâmbătă, iunie 25, 2022
AcasăREVISTA ONLINEArticoleRedefinim orizontul afacerilor: Adina Tarry & Cezar Iulian Armașu - Partenerii de...

Redefinim orizontul afacerilor: Adina Tarry & Cezar Iulian Armașu – Partenerii de afaceri, Cum îi alegem? , Cum îi tratăm?

În emisiunea „Redefinim orizontul afacerilor” de săptămâna aceasta, Cezar Iulian Armașu împreună cu Adina Tarry au discutat despre cum să ne alegem partenerii de afaceri și cum să îi tratăm.

În cadrul emisiunii Adina a precizat că subiectul abordat este foarte interesant, iar acest subiect aparține unuia dintre domeniile în care aceasta este specializată. Adina are experiență în mod special în cum se generează relații cu third-party suppliers.

Adina a menționat că ne putem gândi, luând în considerare toate nuanțele subiectului și la lanțul de aprovizionare, deoarece, în toate aceste schimbări care se întâmplă între diverse categorii, de fapt se întâmplă un schimb de informații de produse sau de servicii și există interese diferite pentru fiecare parte și fiecare participant este în această relație.

„În engleză există și diferența între shareholder și stakeholders. Shareholders sunt persoanele care au acțiuni, au implicare financiară, iar stakeholders sunt cei care au interese oarecare, de pildă un guvern poate să fie stakeholder, o parte interesată. Deci Guvernul poate avea interes ca o firmă să meargă bine, pentru că la nivel național creează locuri de muncă, creează o anumită siguranță economică, contribuie în general și apoi, sigur că ei au un interes fără să finanțeze în vreun fel această afacere, fără să aibă de fapt nici un nicio ancoră în afacerea propriu-zisă, dar să fie o persoană la periferie să spunem pe cercul al treilea”

spot_img
spot_img
spot_img

postări recente:

spot_img
7,593FaniÎmi place
123AbonațiAbonați-vă

Abonează-te la newsletter

spot_img

recomandate:

spot_img

Evenimente:

spot_img