marți, aprilie 23, 2024
AcasăREVISTA ONLINEAnunturiwe are hiring: ASISTENT MARKETING-VÂNZĂRI

we are hiring: ASISTENT MARKETING-VÂNZĂRI

Candidatul Ideal

Revista Patronatului Român organizează selecție pentru Asistent marketing-vânzări, care are / este:

– Experientă minimă în marketing sau vanzări și în activitatea de consultantă ori în servicii pentru afaceri (de exemplu: contabilitate, resurse umane, administrare personal, marketing, publicitate, managementul calitătii, IT, audit, proiectare șamd);
– Experiență în identificarea publicului țintă și elaborarea de campanii eficiente;
– O bună înțelegere a mix-ului de marketing;
– Cunoștințe de vânzări şi marketing – cunoaşterea principiilor şi metodelor pentru expunerea, promovarea şi vânzarea serviciilor;
– Abilitați creative de redactare și scriere;
– Usurintă în a comunica eficient la distantă (telefonic, internet);
– Bune abilităti de analiză și sinteză;
– Organizat, proactiv, cu abilităti de comunicare eficientă și invătare;
– Foarte bune capabilităti de comunicare orală și în scris;
– Inteligență emotională peste medie;
– Curiozitate și flexibilitate intelectuală;
– Rezistentă la stres, capacitatea de a respecta termene limită;
– Abilitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan;
– Cunosterea limbii franceze reprezintă un avantaj semnificativ;
– Disponibilitate pentru deplasări.

Deși absolvenții și licențiații la discipline precum Marketing, Management, Economie, Comunicare, Jurnalism, Litere, Filisofie, Psihologie, Sociologie, Drept, Media, Comunicare și PR, Administrarea afacerilor au un avantaj, aplicația este deschisă tuturor celor care pot realiza sarcinile poziției și doresc să acumuleze competențe în marketing, vânzări, jurnalism și doresc să urmeze o carieră profesională în media sau antreprenoriat.

Descrierea jobului

Programul de lucru este de 8 ore / zi și se realizează parțial online.
Realizarea sarcinilor de serviciu implică prezența fizică la studiolul video al revistei din București, zona Mall Promenada, de două ori pe săptămână.

Atribuții / activități:
– Activități de marketing direct, direct email, activități de promovare și vânzare servicii, vânzări prin telefon și vizite la clienți;
– Organizarea și promovarea de evenimente business;
– elaborare materiale de comunicare/promovare, anunțuri, articole, texte de promovarea a serviciilor;
– Marketing online;
– Comunicarea cu alte persoane din afara organizaţiei, reprezentând organizaţia în faţa clienţilor, furnizorilor, partenerilor, publicului, autorităţilor sau altor persoane din exterior (în scris, prin telefon sau e-mail);
– Organizarea, planificarea şi prioritizarea muncii;
– Orice alte activități necesare în promovarea și realizarea serviciilor de promovare online oferite clienților;.
– Activități administrative, fară a se limita la: corespondență comercială, evidența contractelor, facturilor, documentelor contabile, programarea întâlnirilor, activități de secretariat;
– Cercetări și analize de marketing;
– Proiectare, remodelare, adaptare Mixul de marketing;
– Proiectare și implementare Canale de marketing online;
– Rapoarte săptămânale / zilnice de activitate;

Beneficii:

Implicarea în activtati relevante pentru mediul de afaceri.
Expunere la nivel național în mediul de afaceri.
Excelente și actuale posibilităti de dezvoltare a carierei.
Program flexibil / munca la domiciliu, la clienți, întâlniri periodice;
Comision din vanzările realizate / bonus de performanță

Descrierea companiei

Grup de companii
Revista Patronatului Român, centru de informare pentru afaceri
Revista online
Organizare evenimente business
Emisiuni video online
Le Carrousel, inițiativă educativă preșcolari


Marketingul, funcție de business

Marketingul este o funcție de business, o știință prin care o organizație își construiește imaginea și mesajul, prin care este identificată și recunoscută în...

Life Beyond Business: Cătălina Duțu – „am luat decizia că îmi...

Emisiunea „Life Beyond Business”, prezentată de Crina Diculescu, fondator Dynamic Business Connections, a avut-o ca invitat pe Cătălina Duțu, Trainer of Time Management, Leadership, Money Management. Cătălina Duțu este licențiată în marketing și a...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,827FaniÎmi place
290AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro