duminică, octombrie 2, 2022
AcasăREVISTA ONLINEArticoleMarketingul, funcție de business

Marketingul, funcție de business

Marketingul este o funcție de business, o știință prin care o organizație își construiește imaginea și mesajul, prin care este identificată și recunoscută în mod unic în piață și prin care o afacere reușește să-și atragă și să-și fidelizeze consumatorii și să se diferențieze de competiție.

Marketingul ține de strategie, vânzările țin de zona tactică.
Marketingul deschide drumul promisiunii și spune: „veniți după mine!” și cei care urmează intra în „tunelul vânzărilor”.

***   ***   ***

Adina Tarry este de origine din România, dar este stabilită în Marea Britanie, la Londra.

Adina Tarry autor al cărților: Design Thinking for Smaller Enterprise Development, 2020, Routledge și Coaching with Careers and AI in Mind, 2018, Editura Routledge

Adina Tarry este consultant cu experiență în afaceri și management, strateg I A și dezvoltare organizatională, mentor și master coach cu multiple acreditări  (coaching executiv, de echipă, de business, cariera si supervizare) cu 3 organizații profesionale (EMCC, APECS, AC) este de asemenea psiholog (psihologia afacerilor și a consumatorilor) lector extern, autor și speaker.

În prima ei carieră internatională în afaceri, Adina, a câștigat o experiență semnificativă cu IBM, Alcatel, Johnson&Johnson și Bristol Myers Squibb, ca specialist în producție, lanț de aprovizionare, management al calității, audit și conformitate, e-commerce, call centres, managementul resurselor umane și managementul global al proiectelor/programelor. În a doua carieră axată pe dezvoltarea „oamenilor din business” a lucrat cu IMM și startups, ca mentor, coach, consultant si psiholog.

Adina are de asemenea si o experiență interculturală, cu viață și muncă la Paris, Londra, București, New York și Sydney și are abilități multilingve.

Gindirea și practica de lucru a Adinei intergreaza, știință si tehnologie, experiență în afaceri internaționale și în psihologia aplicată a afacerilor, experiență directă multiculturală și o viață dedicată învățării continue.

Adina folosește gândirea divergentă, un ansamblu multidis­ciplinar și transfuncțional integrat de cunoștințe și de experiență, cu scopul de a îmbrățișa o abordare axată pe soluții în conceperea și proiectarea succesului întreprinderilor.

Modelul ei amplu de gândire se inspiră din dialectică și din gândirea complexității, procese aplicate specifice gândirii agile și gândirii de design conceptual; toate în slujba dezvoltării întreprinderilor complexe ale viitorului, care vor fi obligate să își redefinească scopul și obiectivele, orientându-le către oameni, către capacitatea lor de a inova și de a genera soluții în contexte incerte și ambigue.


Cezar Iulian Armasu
Director Revista Patronatului Roman, Revista de cultura, sah si business Pallas Athena - https://pallasathena.ro/
spot_img
spot_img
spot_img

postări recente:

spot_img
7,655FaniÎmi place
162AbonațiAbonați-vă

Abonează-te la newsletter

spot_img

recomandate:

spot_img

Evenimente:

spot_img