Valentine’s Day este una dintre zilele așteptate de români. De Ziua Îndrăgostiților, florile sunt printre cele mai comandate produse pe Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii. În total, anul trecut s-au vândut aproximativ 1.886 de trandafiri. Anul acesta, utilizatorii aplicației vor putea beneficia de o serie de oferte personalizate cu ocazia zilei de 14 februarie, la prețuri reduse: evoMag, Avon, Diverta și Yves Rocher sunt doar câțiva dintre partenerii care se alătură campaniei Glovo în perioada 9 – 21 februarie.
Florile sunt printre cele mai comandate produse pe Glovo de Valentine’s Day, acestea înregistrând o creștere de 1.657% pe 14.02.2021, comparativ cu săptămâna anterioară, și de 99%, comparativ cu ziua de 14.02.2020. Cele mai comandate produse din categoria Flori pe Glovo, anul trecut, au fost trandafirii. În total, s-au vândut aproximativ 1.886 de trandafiri, dar și 53 de buchete de lalele. Per total, românii au comandat 787 de buchete, cutii sau aranjamente florale.
Dincolo de flori, de Valentine’s Day românii cumpără cu precădere produse cosmetice, seturi cadou, parfumuri și, nu în ultimul rând, preparate de la diverse restaurante, vin, dar și prăjituri. Numărul de sticle de vin comandate pe 14 februarie 2021 a crescut cu 62% (comparativ cu 7 februarie 2021), iar numărul de sticle de spumant a crescut cu 120%.
Totodată, 2.223 de produse cu ciocolată s-au vândut prin intermediul aplicației de Valentine’s Day anul trecut. Dacă excludem preparatele restaurantelor și comenzile privind alimentele sau produsele de larg consum, cea mai scumpă comandă plasată de 14 februarie 2021 a avut valoarea de 698 lei și a constat într-un cadou format din bomboane și trandafiri, iar cel mai scump produs a fost un aranjament floral în valoare de 400 de lei.
“Ne dorim să fim cât mai aproape de solicitările utilizatorilor noștri, astfel încât anul acesta, de Valentine’s Day, am pregătit oferte speciale pentru ei, cu ajutorul partenerilor din aplicație. Ne dorim să oferim posibilitatea fiecărui utilizator de a găsi produsul căutat pentru el sau pentru persoana iubită la o ofertă specială sau cu un preț redus”, a declarat Victor Răcariu, Regional General Manager Glovo pentru Europa de Sud-Est.