Ne pregătim pentru a doua ediție a concursului de eseuri și articole pentru studenți și masteranzi, inclusiv cursanții înscriși în diferitele etape ale programelor de MBA.
Ediția I, a cărei festivitate de premiere a avut loc la Palatele Brâncoveneșți, Mogoșoaia (vezi articolul), s-a desfășurat în perioada 14.04 – 21.05.2021 – vezi prezentarea.
Câștigătorii primei ediții a concursului de eseuri și articole pentru studenți au fost trei fete și doi băieți, la care s-au adăugat doi aplicanți câștigători ai premiilor speciale oferite de Institutul Arbitral Român și Seneca Anticafe – vezi postarea.
Pentru a stimula participarea unui număr cât mai mare de aplicanți, analizăm posibilitatea de a diversifica temele concursului, cu ajutorul celor interesați să participe și al audienței revistei noaste online.
Daca și tie ți se pare interesant acest proiect, te rugam să ne trasmiți sugestiile tale, completând formularul de mai jos.
Luăm în considerare, pentru acesta ediție a concursului de eseuri și articole, următoarele teme, fară a se limita la:
– idei de afaceri – un drief pentru o idee de afaceri inovativa, pasiuni transformate în business, idei antreprenoriat social sau cultural, un proiect personal în stadiu de aspirație ori start-up, o prezentare a unui business de succes, chiar dacă nu este un proiect personal, un model de urmat, instumente, tehnici utile / inovative pentru afaceri, orice altă temă ce poate fi circumscrisă subiectului;
– recenzie de carte apărută pe piața românească ce merită a fi recomandată pentru mediul de afaceri;
– recenzie de carte engleză – recenzia prezentată bilingv română-engleză / cartea editată în limba engleză, fară versiune în limba română;
– societatea viitorului;
– umor.
Obiectivele propuse:
Concursul este o provocare adresată studenților și masteranzilor, inclusiv cursanților înscriși în diferitele etape ale programelor de MBA, oferindu-le atât oportunitatea de a fi prezenți în atenția mediului de afaceri, cât și ocazia de observa cum sunt apreciate opiniile și munca / pregătirea lor de către alți “evaluatori” decât cadrele didactice din mediul universitar, cunoscuți și prieteni.
Organizarea concursului de eseuri / articole are că obiective atât promovarea autorilor înscriși în concurs (personal branding) cât și promovarea Revistei Patronatului Român și a Partenerilor (brand awareness).
Și tu eșți interesat să fii PARTENER al acestui proiect? completează formularul dedicat.
Un alt obiectiv este stimularea domeniului eseistică / jurnalism / content-writing prin oportunitatea oferită autorilor de a se afirma și de a-și valorifica munca prin servicii de content writing și copy writing.
Parteneri media: