joi, aprilie 18, 2024
AcasăREVISTA ONLINEArticoleCe presă vor citi patronii?

Ce presă vor citi patronii?

„Plănuiește-ți cu grijă viitorul, pentru că acolo o să-ți petreci tot restul vieții” – Mark Twain

Cititorii au observat, cu siguranță, importanța aparte atribuită presei de specialitate de Revista Patronatului Român. Rubrica intitulată ,,Revista presei” lansată în fiecare zi, analizarea unor articole relevante în presa economică de la nivel internațional sunt doar două argumente în acest sens.

Acum vă vom arăta ce vor citi în viitor patronii? Scepticii vor întreba: Păi cum reușești matale stimabile să ne arăți ce vor citi oamenii de afaceri în viitor?

Sunt niște instrumente specifice. Sunt posibilități să proiectezi un con de lumină asupra viitorului. Deci iată numai două dovezi. Prima este lansarea unei noi publicații economice, iar a doua dovadă este analiza abonamentelor făcute de patroni pentru lunile următoare.

Începem:  Jucătorii din lumea afacerilor vor citi cu interes publicația la care se lucrează intens în aceste zile și care se va numi Economedia.ro. Este vorba de un nou site profilat pe business și care va fi accesibil încă din această lună în spațiul virtual.

Fondatorii sunt gazetari cu experiență ce răspund la numele Dan Tăpălaga și Cristian Pantazi. Redactor-șef va fi Elena Deacu, plecată recent de la Adevărul, unde era șefa departamentului economic.

Cristian Pantazi: „Economedia se va focusa pe două zone pe care noi le considerăm de maximă importanță. Prima este privilegierea inițiativei antreprenoriale, a zonei private din economia reală. Vom dialoga cu antreprenorii, cu executivii din companii, cu cei care creează plus-valoare. În acest moment, statul e mult prea prezent în economie ca jucător activ, ceea ce produce dese distorsiuni și ridică semne de întrebare legate de modul de utilizare a banilor publici. Statul are rolul său bine definit într-o economie: arbitru și reglementator onest. Dar economia în sine trebuie lăsată în seama antreprenorilor și capitalului privat, ei creează performanță, creativitate și inovație. Ca atare, vom oferi platformă de exprimare antreprenorilor de succes, care găsesc soluții la situații de criza, inovează și se comportă corect în relația cu statul. A două zonă în care Economedia se va concentra este cea de inovație, de tendințe globale și europene. Lumea se schimbă într-un ritm fără precedent, și cine nu ține cont de schimbări va pierde masiv. Banii înșiși se mută după noile politici europene – fie că e vorba de GreenDeal, de digitalizare, de energia verde, de sustenabilitate sau de promovarea Inteligenței Artificiale. Economedia va promova toate aceste schimbări fundamentale de paradigmă, toate mișcările tectonice care au deja un impact major asupra economiei românești”.

La rândul său, Dan Tăpălagă a oferit detalii despre noul proiect Economedia.ro, dar a dezvăluit și că mai sunt în plan și alte proiecte asemănătoare, tot cu impact pentru oamenii de afaceri: „E un proiect obligatoriu pe care noi ni l-am propus de la început, de când am lansat G4Media. Avem în plan și alte site-uri: de Tech și de Afaceri Europene. Site-ul de Afaceri Europene, pe care îl avem în plan, e un proiect ambițios pentru că am vrea să acoperim România, dar și țările din regiune: Ungaria, Bulgaria sau Moldova”, a spus jurnalistul.

Să vedem acum ce presă economică se bucură de abonamente? Un criteriu relevant este dat de Banca Națională a României.  BNR a cumpărat abonamente la reviste și zare pentru angajații săi. Valoarea abonamentelor pentru publicații românești și din străinătate s-a ridicat la 590.000 de lei (peste 120.000 de euro), arată datele din Sistemul electronic de achiziții public (SEAP). Abonamentele pentru respectivele publicații vor merge atât la sediul central, cât și la unitățile teritoriale. În topul publicațiilor românești se află Ziarul Financiar și Business Magazin, cu 31 de abonamente.

Pentru curiozitatea dumneavoastră precizăm că la BNR se mai citește  Magazinul Istoric, Historia,  Adevărul, România Liberă, Dilema Veche, Jurnalul Național, Cațavencii și Kamikaze.

Deci, cam asta se va citi. Desigur, numai după ce deschideți cotidian…Revista Patronatului Român.

La final, nu ne rămâne decât să vă facem o urare: ,,Sănătate și lectură plăcută!”

Aristotel Bunescu – Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România


Articolul precedent
Articolul următor
Aristotel Bunescu
a condus, în calitate de redactor șef, ziarul național Tineretul Liber; a lucrat peste 30 de ani la AGENȚIA NAȚIONALĂ DE PRESĂ AGERPRES, la departamentele politic, cultură, sport; este realizator de emisiuni de radio și televiziune, a scris la agențiile naționale de presă AM PRESS, AMOS NEWS, MAGNA NEWS, etc A avut rubrică de artă și cultură în revistele NAȚIUNEA, TOP BUSINESS și OPINIA NAȚIONALĂ. Deține mai multe premii de presă, vorbește la vernisaje de artă plastică și la alte evenimente culturale, sportive, sociale. Pentru asta are colecție de … papioane. Președintele Departamentului de Critică și Istorie a Artei, din cadrul Uniunii Creatorilor Profesioniști Editor la Agenția de presă culturală și sportiva

Antreprenori de succes la 25 de ani: Carmen și Alexandru Boangher,...

S-au cunoscut în urmă cu patru ani și între timp au devenit și parteneri de viață, dar și fondatorii unei afaceri performante în...

Consiliul Patronatelor ESG din România și Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin...

Consiliul Patronatelor ESG din România – CPESGR* reunește cele mai importante voci pe tematica ESG, din cadrul mișcării patronale din România, de alătură...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,827FaniÎmi place
290AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro