Zorii zilei de 10 aprilie, 2021.
În afară că vă dorim o zi ne nota 10, vă supunem atenției un business tot de nota 10. El a cucerit deja lumea, chiar pe vremea neprietenoasă a pandemiei care ne agită viețile, din toate punctele de vedere.
În altă ordine de idei, inclusiv în redacția Revistei Patronatului Român sunt multe personalități care iubesc necuvântătoarele, prin urmare ies regulat cu câinele la plimbare, ori duc mâțele la veterinar.
Chiar și semnatarul acestor rânduri modeste îngrijește patrupedele blănoase de pe stradă, le duce la veterinar, iar de când a trebuit să îngrop doi pisoi, am devenit și mai sensibil la subiect.
După o introducere sentimentală, trecem la afaceri.
Mâncarea Super Premium pentru animale, livrată personal la domiciliu, la ore flexibile, este acum, noul trend în materie de business tip franciză. O spun specialiștii din domeniu, o arată cifrele. În ultimul an și jumătate, cererea pentru un astfel de tip de franciză a crescut cu 44%.
Într-o scurtă perioadă de timp, reprezentanții unei companii suedeze, specializată în acest domeniu, s-au dezvoltat tot mai puternic! Husse își desfșăroară activitatea în următoarele zone din România:
– In Est: Iași
– In Sud-Est: Constanța
– In Sud: București/Ilfov
– In Vest și Nord-Vest: Timișoara, Arad, Oradea
– Centrul tarii: Brașov, Sibiu, Cluj, Ploiești
O companie suedeză care oferă mâncare pentru animale, la mare căutare printre români
Compania suedeză Husse are în spate 33 de experiență și este prezentă pe 5 continente. Acum, devine un adversar puternic și pe piața din România! În ultimele 6 luni de zile a crescut chiar și cu peste 55% cererea pentru mâncarea de calitate pentru caței și pisici.
Cifrele arată așa:
Creștere produse câini și pisici (hrană umedă și uscată, accesorii, jucării, suplimente, igienă):
– Creștere unități vândute cu 35,9% (medie)
– Creștere valoare vânzări cu 39,7% (medie)
Creștere hrană uscată pisici (aceeași perioada de referință):
– Creștere unități vândute cu 47,71% (medie)
– Creștere valoare vânzări cu 51,04% (medie)
Creștere hrană uscată câini (aceeași perioada de referință):
– Creștere unități vândute cu 51,38% (medie)
– Creștere valoare vânzări cu 56,41% (medie).
Ce a dus la o creștere atât de rapidă?
”Diferențierea față de celelalte branduri este evidentă. Modelul de lucru Husse, aplicat în absolut toate țările, presupune contact direct cu clienții, începând cu consiliere nutrițională pentru animalul lor de companie, suport în alegerea celui mai bun tip de hrană Husse (personalizat pe caracteristicile particulare ale câinelui sau pisicii) și până la livrare gratuită și personală acasă, de către consilierul Husse. Husse nu livrează prin curieri sau alte metode care pot „rupe” un contact direct cu clientul. Suntem permanent în legătură nemijlocită cu proprietarii de câini și de pisici și in felul acesta reușim să oferim confort și soluții complete, nu numai necesarul de hrană.” Cătălin Dumitru CEO Husse România.
Personal am multe de făcut în fiecare zi. Dar o să îi caut în mod special pe cei de la Husse România, să lansez și la Breaza un sistem similar. Aici este raiul mâțelor și cățelușilor, fie în apartamente, fie în grădină, fie pe stradă, unde primesc de mâncare de la oameni sufletiști.
Aristotel Bunescu – Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România