joi, iulie 17, 2025
AcasăREVISTA ONLINEArticoleSurprize pe piața imobiliară

Surprize pe piața imobiliară

Investitiile in domeniul imobiliar au crescut constant in ultimii ani, adresabilitatea mentinandu-se insa catre un public cu un apetit redus de risc si pentru care cuvantul cheie este stabilitatea.

Randamentul acestor investitii cuantifica atat veniturile din chirii, cat si cresterea valorii proprietatii.

Desi este una dintre cele mai accesibile investitii, este nevoie insa de o intelegere corecta a factorilor care pot face diferenta intre o investitie profitabila si una… mai putin profitabila.

Efervescenta inceputului de an a fost domolita de un eveniment ce nu putea fi prognozat. Evident, izbucnirea pandemiei a schimbat peisajul economic si, implicit, pe cel imobiliar.

Piata chiriilor a fost afectata semnificativ in toate segmentele. In cazul spatiilor de birouri si co-working, pandemia a schimbat modul de lucru prin implementarea lucrului de acasa. Spatiile comerciale au fost afectate de blocarea temporara a activitatii si orientarea clientilor care achizitii online.  In segmentul rezidential, clientii mai reticenti (cresterea somajului), fluxul redus de expati, tranzitul proprietatilor dinspre Airbnb in piata de inchiriere pe termen lung, au afectat pe termen scurt perceptia asupra potentialului investitional.

Insa, chiar daca schimbarea nu este intotdeauna confortabila, aceasta impulsioneaza creativitatea.

In astfel de momente este bine sa investesti. Astfel, alaturi de colegii mei, am “lucrat” intens in aceasta perioada si pregatim publicului o surpriza: o aplicatie dedicata domeniului imobiliar care utilizeaza realitatea augmentata si care faciliteaza accesul publicului la profesionisti si servicii de top.

Florina Cristescu
Mr. Exclusivitate

Limba străină potrivită – investiția care aduce profit și crește performanța...

În mediul globalizat actual, engleza nu mai este suficientă. Doar 17 % din populația lumii o vorbește, iar mulți dintre aceștia nu o folosesc la...

Litoralul românesc: Hotelurile care știu să se promoveze sunt pline

► Succesul structurilor de cazare de pe litoral depinde de marketing, parteneriate și inovație ► În Olimp, conceptul “All Inclusive Beach” atrage turiști pe plajele...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,820FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro