Știri relevante în clubantreprenor.ro
Sondaj eJobs: 44,5% dintre angajații participanți își suplimentează veniturile lunare printr-un al doilea job
44,5% dintre participanții la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România spun că au nevoie să își suplimenteze veniturile lunare, motiv pentru care au un al doilea job.
<<Click AICI pentru mai multe informații
Știri relevante în clubantreprenor.ro
Indicele EY Future Consumer: Consumatorii își pierd încrederea și se îndepărtează de branduri pe fondul crizei legate de costul vieții
Consumatorii din întreaga lume continuă să își limiteze cheltuielile pe fondul evoluției provocatoare a costului vieții, 94% dintre ei fiind acum îngrijorați de creșterea costurilor de trai, în timp ce continuă să se confrunte cu inflația.
<<Click AICI pentru mai multe informații
Știri relevante în clubantreprenor.ro
Raportul de Impact Social BCR 2022 – Educație și conectare la nevoile comunității
BCR a publicat Raportul de Impact Social 2022, oferind o imagine de ansamblu asupra modului în care compania a contribuit la incluziunea economică și socială în comunitățile din România.
<<Click AICI pentru mai multe informații
Știri relevante în Forbes
Compania sennder închiriază 1.400 mp în One Cotroceni Park
Dezvoltatorul imobiliar One United Properties a închiriat 1.400 mp în clădirea de birouri One Cotroceni Park companiei germane de transport de marfă sennder, în urma unei tranzacții consiliate de CBRE.
<<Click AICI pentru mai multe informații
Comenzile noi din industria prelucrătoare au crescut în martie cu 16,9% comparativ cu luna precedentă, iar față de martie 2022 au urcat cu 7,8%.
<<Click AICI pentru mai multe informații
Știri relevante în Agerpres
Majoritatea românilor optează pentru a petrece vacanţa de vară din acest an în destinaţii europene (studiu)
Aproape 80% dintre români vor merge în destinaţii europene în această vacanţă de vară, iar peste jumătate dintre aceştia sunt dispuşi să cheltuiască cel mult 300 de euro pentru biletele de avion.
<<Click AICI pentru mai multe informații
Știri relevante în Agerpres
Românii vor să cumpere online, dar decizia finală de achiziţie se ia după vizita în magazinul fizic (retaileri)
Clienţii îşi doresc interacţiuni de achiziţie foarte simple, în online, însă în procesul de cumpărare prezenţa într-un magazin fizic are un impact mai mare în decizia finală de alegere a produsului…
<<Click AICI pentru mai multe informații