Ram-Info Training – centru de formare profesională
Povestea noastră
Dezvoltare personală și profesională
Ce ne recomandă
Cursuri
Ram-Info Training – centru de formare profesională, acreditat MMPS, înființat în anul 1998 cu o experiență de peste 20 ani pe piața de profil, își desfășoară activitatea în București, într-un sediu dedicat formării profesionale.
Centrul Ram-Info a luat naștere în urmă cu 23 ani. Atunci am observat în piață o creștere accentuată a cererii pentru computere și, implicit, o nevoie la fel de mare de inițiere în utilizarea lor. Și am pornit la drum!
În urma demersurilor efectuate și al unui AVIZ al Ministerul Educației, am demarat activitatea pentru atingerea misiunii asumate, aceea de a-i ajuta și pe alții să își atingă obiectivele visate.
Am debutat cu activități de marketing direct, am contactat telefonic și prin scrisori, o serie de instituții din toată țara, cărora le-am oferit serviciile noastre de inițiere în utilizarea calculatoarelor (care zăceau prin birourile lor – nefolosite și tratate ca niște obiecte de artă) și, spre bucuria noastră, ideea a fost acceptată și primită cu bucurie de către cei contactați, iar în scurt timp aveam grupele formate din angajați ai instituțiilor, în diverse localități din toată țara.
După concretizarea contractelor cu instituțiile respective, am trecut la etapa următoare și anume cea de achiziționare a logisticii necesare derulării și îndeplinirii contractelor asumate. În scurt timp, ne-am mărit echipa cu oameni frumoși și deosebiți care credeau în activitatea noastră și au contribuit la realizarea visului nostru, devenind rapid și al lor.
După 4 ani de activitate, autorizați prin acel AVIZ MEC, lucrurile s-au schimbat și au fost necesare alte autorizări de la alte instituții, cum ar fi MMPS, pe care le-am obținut și sub tutela cărora funcționăm și în prezent. După domeniul calculatoarelor, ne-am extins și în domeniul secretariatului computerizat și astfel a apărut cursul de Asistent manager urmat de cel de Agent/ Broker Imobiliar, odată cu apariția și dezvoltarea acestui domeniu.
Din anul 2008, concomitent cu achiziționarea noului sediu – în plină criză, printr-un concurs de împrejurări, am intrat în domeniile spiritualității și ale dezvoltării personale prin oamenii frumoși și deosebiți cu care lucrăm și relaționăm și în prezent.
Cu ajutorul lor am pătruns în cadrul acestor domenii și astfel, au apărut noi idei de dezvoltare și cursurile: Consilier pentru dezvoltare personală și Coach – Specialist în activitatea de coaching, Astrolog, Astrologie relațională, Astrologie medicală, Astrologie karmica, Prognozele numerologice, Astrologie Chineză-FengShui, Astrologie pentru afaceri, Consilierea prin arte combinate, Consilierea prin artă, Comunicarea eficientă, Asertivitatea, etc.
În urma unei experiențe de sănătate, am pătruns și în domeniul sănătății, așa am dezvoltat cursurile de masaj: Terapia prin presopunctură, Tehnicile orientale de masaj terapeutic, Masajul pe scaun, iar în viitorul apropiat vor apărea și altele precum: Antrenor Personal, Nutriție, Stil de viață sănătos, etc.
Conform- OG nr. 32 din 26 martie 2020 – privind modificarea și completarea unor acte normative conform Hotărârilor Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, precum și instituirea stării de urgență pe teritoriul României prin Decretul Președintelui nr.195/ 2020 privind instituirea stării de urgență, începând cu data de 16 martie și până la finalizarea stării de urgență, am fost nevoiți să suspendam parțial și să ne reorganizam activitatea.
Activitatea s-a desfășurat format online (OG nr 32) pentru partea teoretică a cursurilor iar, în urma acestei experiențe, am dezvoltat și autorizat cursul: ”Competențe digitale, de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere”, care în prezent face parte din portofoliul nostru de: cursuri de formare profesională.
Dezvoltare personală și profesională
Activităţile de dezvoltare personală, formare profesională, consiliere, orientare și sănătate, reprezintă priorităţi ale companiei noastre prin care căutam și sperăm că reușim să oferim servicii utile și folositoare celor care ne contactează și aleg să își atingă obiectivele cu ajutorul nostru și al echipei noastre de colegi și colaboratori.
Fiecare curs organizat reprezintă pentru noi un eveniment important pe care îl tratăm cu o mare responsabilitate și căruia îi acordăm atenție deosebită. Cursurile noastre sunt actualizate în timp real, iar structura de prezentare și livrare are la bază un concept original, bazat pe aplicații practice și consultanță personalizată.
Trainerii noștri au o vastă experiență în domeniile de formare și sunt recunoscuți la nivel național. Experiența, profesionalismul, flexibilitatea și dinamismul asigură excelența serviciilor integrate de training, consiliere profesională și orientare pe piața muncii.
Deoarece creativitatea este unul din atuurile noastre, căutăm provocările profesionale, identificăm nevoile de dezvoltare și realizăm cursuri profesionale și deosebite prin conținut, structură și organizare pentru atragerea și fidelizarea clienților și partenerilor noștri.
Ce ne recomandă?
Experiența acumulată în cei peste 20 ani și stabilitatea într-o piață competitivă în care am inițiat, format, perfecționat câteva zeci de mii de cursanți, în peste 20 de cursuri acreditate şi un număr de peste 200 de companii și instituții mulțumite de serviciile noastre.
Experiența și expertiza trainerilor noștri autorizați în domeniile lor de formare, asigură prin documentare permanentă, accesul la cele mai noi informații și soluții din aria lor de expertiză.
Aprecierile reflectate în formularele de feedback, numărul mare de cursanți care aleg societatea noastră în urma recomandărilor primite de la absolvenții cursurilor noaste, precum și faptul că, de foarte multe ori, vechii absolvenți se reîntorc pentru a participa și la alte cursuri, sunt factorii care ne motivează să ne menținem și dezvoltăm profesionalismul.
Testimoniale:
Prin acest curs am trăit o experiență incredibil de frumoasă, am avut norocul să fac parte dintr-un grup închegat și diversificat (d.p.d.v. al meseriilor practicate). Ambele formatoare (Florentina și Alexandra) sunt două femei puternice și foarte bine pregătite care ne-au ghidat și ajutat eficient să înțelegem și să asimilăm fiecare aspect/tehnică din curs. Am asimilat foarte multe informații atât de la formatori cât și de la colegi, însă conectarea subtilă cu grupul a fost incredibilă! Am rămas cu o amintire și o stare de neuitat!!- Alina Taflan/București/20.12.2020
Acest curs(teoretic și practic), a fost conceput și predat la un nivel excepțional!! Îl recomand cu multă plăcere!- Dana Badoi/Curtea de Argeș/ 20.12.2020
Am participat la un curs unde totul (profe, materiale de curs, colegi) a fost absolut minunat! MULȚUMESC!!!- Alexandra Zachi Halooc/București/20.12.2020
Bună ziua, doresc să vă mulțumesc pentru cursul „Consilier dezvoltare personală”și pentru tot devotamentul și efortul pe care le-ați depus pentru ca acest curs să fie posibil. Pentru mine înseamnă mult acest curs și mă bucur că am avut inspirația și curajul de a mă înscrie. Totodată, mulțumesc și pentru materialele trimise suplimentar. Wow, astăzi am văzut e-mailurile și este impresionant, ce resurse de valoare am găsit în interiorul acestora :). Așa cum am stabilit cu Mihaela ieri, revin cu feedback-ul pentru curs: „Un curs cu adevărat cuprinzător cu informație utilă și practică care poate ajuta atât în viață reală, cât și în cadrul ședințelor care vor fi ținute de viitorul consilier. Formatori implicați și pregătiți care mi-au oferit răspunsuri relevante și mi-au dat exemple concrete pentru a asimila mai bine materia. Suportul de curs devine o plăcere atunci când este susținut de oameni cu experiență atât profesională, cât și de viață. Într-adevăr, o echipă pasionată de dezvoltare personală. Mulțumesc pentru momentele de inspirație pe care le-am trăit la cursul de dezvoltare personală. Îl recomand cu drag!”Vă sunt recunoscătoare. Zi minunată!- Andreea Chilianu/ București/21.12.2020.
Cursurile autorizate pe care le oferim au ca obiective principale:
-
- consilierea și îndrumarea către autocunoaștere, evaluarea realistă a abilităților native și a oportunităților de viață
- gestionarea eficientă a resurselor personale și a informațiilor în concordanță cu obiectivele personale și realitățile pieței existente.
- instruirea cu tehnici active de alegere corectă și căutare a unui loc de muncă
- informarea completă referitoare la drepturile proprii și obligațiile față de societate
- adoptarea principiilor eficiente de viață și relaționare în societate.
- construirea unui fundament care să conducă la posibilitatea începerii unei activități pe cont propriu, generatoare de profit, performanța și premisele unei vieți împlinite.
- Punem la dispoziție o gamă variată de resurse de Dezvoltare personală și profesională:
- Traininguri de formare profesională/perfecționare în București sau în grupuri organizate la mare și la munte
- Evenimente de dezvoltare personala
- Cursuri și workshopuri de dezvoltare personală
- Tabere de dezvoltare personală
Toate cursurile noastre sunt concepute și susținute conform standardelor ocupaționale, într-o manieră unică și originală, de către specialiștii noștri în domeniu. Cursurile sunt interactive și aplicate și au o componetă practică de pană la 70 % din durata totală a formării.
Întreaga noastră activitate se adresează tuturor celor care doresc să își schimbe viața, să își regăsească entuziasmul și bucuria, fie tineri la început de drum, fie adulți sau vârstnici – fiecare etapă a vieții și fiecare treaptă urcată, poate deveni un nou început!
Vă așteptăm cu mult drag,
Mihaela Mihăiescu – fondator și administrator RAM-INFO