marți, decembrie 1, 2020
Acasă REVISTA ONLINE Articole Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român,...

Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român, Editia a II-a

Motto: “Întreprinderea de afaceri are două – și doar două – funcții de bază: marketing și inovare. Marketingul și inovația produc rezultare; toate celelalte sunt costuri.” – Peter Drucker

COMUNICAT CONFERINȚA PATRONATUL ROMÂN – Ediția a II-a

Confederația Patronatul Român este o organizație apolitica, dar nu este indiferentă față de politicile publice economice și sociale cu impact în mediul de afaceri.

Mai mult, organizația noastră patronală se implică activ în identificarea nevoilor reale ale mediului de afaceri, așa cum evoluează acestea influențate de contextul general și în reprezentarea intereselor legitime ale mediului de afaceri, contribuind astfel la mecanismul decizional cu impact în economie.

Conferința Confederației Patronatul Român “Dezvoltare și inovație în afaceri”, organizată în parteneriat cu Bursa de comerț – QBursa, s-a dovedit un instrument util pentru dezbaterea și identificarea soluțiilor optime la provocările cu care se confruntă antreprenorii și mediul de afaceri.

Invităm membrii și nemembrii CPR interesați în dezvoltarea afacerilor să se alăture acestui demers prin comunicarea aspectelor pe care le consideră relevante a fi luate în atenție și în dezbatere, prin participarea la lucrările edițiilor viitoare ale conferinței, prin diseminarea acestui demers.

Formular de înregistrare – LINK
Poti opta pentru listarea in lista participantilor pe pagina oficiala a evenimentului.

Conferința Confederației Patronatul Român Ediția I, 22 octombrie 2020 s-a încheiat cu succes.

La evenimentul ce a avut loc în data 22 octombrie s-au înscris 37 de persoane reprezentând firme și organizații, dintre care menționam: Membri și Filiale teritoriale CPR: Filiala Județeană Arad-Ing. Ioan Marin CRIȘAN, Filiala Bihor-Dr Florin Lele, Tribunalul Permanent de Arbitraj Instituționalizat – Rodica Vlaicu, Uniunea Natională a Patronatului Român-Ing. Ioan Lucian-Președinte, Libra Internet Bank – Andrei Gavriliță, Insight Consult – Robert Boran, Romanian American Business Council – Președinte Ștefan Minovici, Patronatul Proprietarilor de Clădiri din România – Ioan Bejan, Compania Mr. Exclusivitate – Florina Cristescu, Confederația Natională Sindicală Cartel Alfa – Bogdan Hossu, Training Explore – Vali Ciocioi, SEOMARK – Radu Ciofu, Grand Hotel Continental – Adina Ioniță.

În finalul dezbaterilor participanții au apreciat oportunitatea și utilitatea evenimentului și au propus și stabilit că acesta conferința să aibă loc cu frecvență lunară.

Rezumatul conferinței online poate fi vizionat în acest LINK
Pagina oficiala a evenimentului Editia I – vezi aici
In curand urmeaza sa publicam pagina oficiala a evenimentului Editia a II-a

Următoarea ediție:
Conferința Confederația Patronatul Român
“Dezvoltare și inovație în afaceri”, Ediția a-II-a

DATA: 26.11.2020
Moderator: Corneliu Calotă

Desfasurator:
Moderator Corneliu Calotă – Introducere

1. Avantajele de a fi membru, informații relevante despre programe, finanțări, afaceri
SPEAKER: Gheorghe Naghiu – Presedintele Confederatiei Patronatul Roman

2. Partidul Miscarea Populara

3. Partidul Pro Romania

4. Partidul Puterii Umaniste

5. Partidul National Liberal

6. Implementarea solutiilor de dezvoltare a afacerilor; Noi parteneriate de business; Modalitate de utilizare Bursa de comert – QBursa.
SPEAKER: Eusebiu Armasu – Vicepresedinte executiv Confederatia Patronatului Roman

7. Programul Confederatiei Patronatul Roman: “Prioritate acordată antreprenorilor și mediului de afaceri romanesc”
SPEAKER: Cezar Iulian Armasu – PR & Comunicare

8. Solutii concrete pentru sprijinirea antreprenorilor si iesirea din criza
SPEAKER: Nicolae Cristescu – Vicepresedinte Patronatul Roman

9. Despre economie si finantari nerambursabile
SPEAKER: Bogdan Crețu.
Activitate profesională concentrată în mare parte pe zona economică (peste 25 ani) și zona de inginerie în speță motoare cu reacție în industria aeronautică (3 ani).
A absovit Facultatea de Aeronave/Institutul Politehnic București -inginer motoare cu reacție
University of Washington în colaborare cu ASE România (ASEBUSS) – EMBA în finance 7 marketing (Executive Master of Business Administration);

10. Salvarea întreprinderilor aflate în dificultate
SPEAKER: Alexandru Dimitriu
Este avocat de 14 ani, specializat în dreptul afacerilor (drept societar, insolvență, contencios fiscal), îmbinând experiența practică cu activitatea academică. În 2015 a obținut titlul de doctor în drept cu lucrarea „Recuperarea creanțelor prin procedura insolvenței”. Are o bogată activitate editorială (7 cărți și 20 studii publicate în revistele de specialitate) și, începând cu anul 2018, este cadru didactic la Facultatea de Drept a Universității București.

11. „Leadership pe timp de criză” – cum să faci oamenii să te urmeze în vremuri dificile.
SPEAKER: Valerica Ciocioi, este Trainer/Coach de dezvoltate personală, certificat internațional in echipa John Maxwell.
Și din iulie 2020 este Consultant certificat People Keys în Analiză comportamentală DISC. Susține cursuri pe teme de leadership, dezvoltare personală, comunicare, atitudine, formarea echipelor , etc.
În cei 15 ani ca Director de vânzări la Pfizer Romania a fost implicată în proiecte de gândire strategică, rebranding sau diagnoza și managementul performanței.
Misiunea ei este să ajute oamenii și organizațiile să genereze schimbarea, să se dezvolte, să își valorifice competențele și să își atingă potențialul dorit.

12. Sesiune Q&A

13. Concluzii: Gheorghe Naghiu – Presedintele Confederatiei Patronatul Roman

14. Moderator Corneliu Calotă, Incheiere (anuntarea urmatoarelor evenimente)

Formular de înregistrare – LINK
Poti opta pentru listarea in lista participantilor a aplicatiei.

Evenimentul este deschis tuturor afacerilor, entitătilor și organizațiilor – indiferent de mărimea lor.

Conferința, organizată cu sprijinul QBursa, este a doua din seria “Dezvoltare și inovație în afaceri” și face parte din suita de evenimente proiectate de Confederația Patronatului Român pentru a identifica nevoile specifice mediului de afaceri, propunând soluții concrete, adaptate actualei perioade și specificului întreprinderilor românești.

Pentru eficacitatea conferinței, membrii CPR și ai mediului de afaceri românesc sunt rugați să ne transmitC cât mai curând posibil:

1. Ce aspecte considerați relevante pentru fiecare temă inclusă pe ordinea de zi?
2. Întrebările pe care doriți să le adresați Speakerilor pentru fiecare temă în parte.
3. Ce teme apreciați că sunt de actualitate și au relevanță pentru mediul de afaceri românesc și ar trebui să facă obiectul viitoarelor conferințe online organizate de CPR?

Așteptăm cu atenție și interes implicarea membrilor CPR și ai mediului de afaceri românesc în acest proiect.

PREȚ

Membrii CPR = 37 lei
Antreprenori si manageri din mediul de afaceri romanesc = 57 lei

Taxa de participare se achita in contul Confederatia Patronatul Roman CUI 31089149:
RO74BACX0000002070900000, deschis la UNICREDIT

Formular de înregistrare



DANU


DANU

Inspirație, perseverență, implicare și succes în afaceri tuturor!
Președinte,
Gheorghe Naghiu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Parteneri Patronatul Roman:

Postari recente:

Ediția a II-a a conferinței online s-a încheiat. Încep pregătirile pentru ediția a III-a

Motto: “Întreprinderea de afaceri are două - și doar două - funcții de bază: marketing și inovare. Marketingul și inovația produc rezultare; toate celelalte...

Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român, Editia a II-a

Motto: “Întreprinderea de afaceri are două - și doar două - funcții de bază: marketing și inovare. Marketingul și inovația produc rezultare; toate celelalte...

Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român

Anunț Confederația Patronatul Român INVITAȚIE Ref: Conferința online a Confederației Patronatul Român din 22.10.2020 Vezi pagina oficiala a evenimentului: LINK 1. CONTEXT 2. CONȚINUT / ORDINEA DE ZI 3. AUDIENȚA 4....

Company profile – Insight Consult

company profile           “ADEVARATA CUNOASTERE ESTE IN PROFUNZIME”   ISTORIC Compania a fost fondată în anul 2003, de atunci a evoluat într-un mod dinamic, oferind clienților săi o gamă...
promovare online:

comentariile cititorilor