miercuri, iulie 28, 2021
AcasăREVISTA ONLINEArticoleDespre promovarea online

Despre promovarea online

În prezent, trăim într-o eră digitală în care sursa principală de informație este social media și mediul online. Astfel, petrecând atâta timp în acest mediu, companiile au realizat că modul perfect de promovare al produselor și serviciilor este prin mediul online, locul unde ating toate tipurile de posibili clienți și din toate categoriilor de vârstă.

Modul prin care acest lucru se întâmplă este prin folosirea „facebook ads”, „google ads”, youtube, SEO,  promovarea produselor prin intermediul creatorilor de conținut sau printr-o companie specializată în acest tip de marketing.

Scopul este simplu, promovarea eficienta a site-ului sau paginii produsului pentru a genera vânzări în număr cât mai mare.

Pentru ca promovarea să fie cât mai eficientă, agentul responsabil trebuie să cunoască nevoia de cumpărare. Ca metodă pentru cunoașterea nevoii clienților, cea mai des utilizată metodă este LOCATE – Listen, Observe, Combine, Ask questions, Talk to others, Emphatise. Astfel agentul trebuie să asculte clientul, să îi observe comportamentul, să contopească activitatea de ascultare cu cea de punere a întrebărilor și cu cea de observare pentru a descoperi mai bine nevoile reale ale clientului.

Nimeni nu cumpără un produs pentru ceea ce reprezintă acesta, ceea ce se cumpără este ceea ce se crede că va oferi acel produs.

Metode de promovare online gratuite:

  1. Content Marketing – oferirea de informații relevante prin intermediul unui blog, vlog, în care persoana în cauză vorbește și oferă potențialilor clienți încredere în domeniul despre care discută. Cel mai important este ca persoana ce promovează online să fie cât mai creativă și să dezvolte un conținut util pe nișa sa.
  2. Optimizare SEO – cuvinte cheie în concordantă cu produsele sau serviciului site-ului personal.
  3. Social Media – conținut relevant, trimiteri către site-ul propriu, interacțiune cu următorii paginii.
  4. Email marketing – includerea unui buton vizibil de abonare la newsletter pe site.

promovare online

Metode de promovare online plătite:

  1. Facebook Ads – pentru a ajunge mai repede la publicul țintă, trebuie să plătești. Bugetul îl decizi singur, poți alege cui arăți reclamele tale din punct de vedere demografic sau al intereselor.
  2. Promovare pe Instagram – promovarea se realizează prin intermediul facebook ads. Înainte de alocarea bugetului se stabilește vârsta publicului țintă și se bazează pe un conținut vizual remarcabil pentru a stârni atenția.
  3. Promovare pe Youtube – reclame înainte sau în timpul vizualizării unui videoclip. Bugetul alocat acestui tip de promovare este mai mare față de celelalte menționate.
  4. Google Ads – licitarea unui număr de cuvinte de căutare pentru ca pagina sau site-ul companiei să apară pe o poziție cât mai ridicată în căutarea pe Google. În ziua de azi, majoritatea oamenilor accesează doar site-urile aflate pe prima pagină de căutări.
  5. Marketing Afiliat – un magazin online mic își vinde produsele sau serviciile prin intermediul unui site cu un renume pentru a se dezvolta considerabil și pentru a căpăta o reputație.
  6. Parteneriate cu alte branduri – parteneriate cu persoane precum blogeri, influenceri, vlogeri, brenduri care au o legătură cu nișa ta. Prezintă produsul sau serviciul tău următorilor săi, aceștia fiind mai dispuși să îl testeze datorită încrederii față de creatorul de conținut.

spot_img
spot_img
promovare online:spot_img

Postari recente:

spot_img

AFLĂ DESPRE:

5,000FaniÎmi place
10AbonațiAbonați-vă
spot_img

Recomandate:

Evenimente:

spot_img