joi, noiembrie 21, 2024
AcasăREVISTA ONLINEArticole„Ascensiunea în mediul de business prin limbile străine”, ediția a VII-a, un...

„Ascensiunea în mediul de business prin limbile străine”, ediția a VII-a, un eveniment organizat de Centrul de Limbi Străine A_BEST

Evenimentul organizat de Centrul de Limbi Străine A_BEST cu titlul „Ascensiunea în mediul de business prin limbile străine”, ediția a VII-a, a avut loc joi, 5 mai 2022, de la orele 18.00, la Palatul Noblesse din București.

Acest eveniment a servit ca un bun prilej de a cunoaște preocupările managerilor și specialiștilor de resurse umane și a antreprenorilor despre internaționalizarea afacerilor, globalizarea mediului de afaceri și rolul competențelor de comunicare în mai multe limbi în creșterea și dezvoltarea afacerilor.

Ileana Botez, Head of Listing & Coordinator of Fluent în Finance educațional program, Bursa de Valori București, a subliniat importanța cunoașterii unei limbi străine.

„Deci devine din ce în ce mai mult obligație, în fond dacă vrei să atragi clienții străini ești obligat să faci asta, plus că în calitate de țară membră a Uniunii Europene ușor, ușor din 2007 ar trebui să ne adaptăm la aceste lucruri și să devină obligatorii […] dar cum am spus nu este complicat pentru societățile mari, sigur că în societățile mai mici și în imm-uri sunt niște costuri mai mari la care trebuie să se gândească, nu toată lumea știe engleză bursieră ca să pot să te adaptezi, dar se învață și trebuie să avem timp și răbdare „

Loreda Dragomir, Director Permanent Placement, Professional Recruitment Executive Search Division, Adecco România. Loreda Dragomir activează în domeniul consultanței de 16-17 ani, de când a revenit în România și este cunoscătoare a limbilor franceză și germană. Datorită experienței profesionale, aceasta a realizat importanța cunoașterii cel puțin a unei limbi străine.

„Știu foarte mulți clienți care cer limba engleză it’s a must pentru că se complică cu alte țări sau cu alți investitori, cu alți clienți, pentru că se raportează la alte țări și așa mai departe și atunci este foarte important ca majoritatea companiilor, nu zic toate, să investească în acest lucru și să facă traininguri de limbi străine pentru că asta și motivează angajații respectivi îi și ajută, îi și dezvoltă”

Mădălina Ciinaru, Head of Bucharest Office British Romanian Chamber of Commerce, a vorbit despre managementul lingvistic ce include strategii de export.

„Atunci când vorbim de export sunt mai multe motive pentru care compania alege exportul, în primul rând ar fi expansiunea companiei, creșterea vânzărilor și partea aceasta de strategie, la fel, independența față de clienții foarte mari și la diminuarea riscului de piață. Dacă vorbim strategii de export foarte important este în primul rând bugetul și partea legală ceea ce multe companii uită să ia în considerare, după care ulterior trainingul managementului și strategia echipei de vânzări dacă dorești să-ți crești angajații și să investești în managementul lingvistic și trainingul pentru angajați […] sunt foarte multe companii care decid să nu investească în angajați, să-i crească și decid să lucreze cu consultați din țările respective, sunt șanse foarte mari ca în cadrul strategiilor de export să renunțe la anumite contracte sau contractele de export să semneze mult mai greu”

Costin Tudor, CEO Undelucram.ro are o experientă de peste 13 de ani în IT și Customer Satisfaction. Platforma Undelucram.ro contribuie la dezvoltarea relațiilor sănătoase dintre angajator și angajat. Costin Tudor a absolvit studii și a ocupat posturi în limba germană. La sfârșitul discursului CEO-ul Undelucram.ro a oferit și un sfat: „este sa înveți sa vorbești limba șefului tău”

„Am coordonat un întreg departament de limbi străine, 7-8 limbi străine ar trebui să recrutez, din cauza sau datorită acestui lucru a luat naștere Undelucrăm.ro […] Din punctul meu de vedere ar trebui să se raporteze la limbile străine indiferent de orice, că vrea să promoveze, etc. […] Învățați dragilor o limbă străină sau mai multe, face toți banii cum se spune […] o limbă străină e o ușă prin care intri mai ușor, să spunem, într-o corporație”

Impactul AI în transformarea de business și educația de afaceri

Centrul de Limbi Străine A_BEST și Revista Patronatului Român propun mediului de afaceri un nou format de eveniment business integrat în proiectul de comunicare...

Un eveniment dedicat media, marketing & PR

Consiliul Patronatelor ESG din România și-a propus să creeze cadrul organizatoric pentru facilitarea dezvoltării afacerilor și a sprijinului reciproc între membri. Organizarea de evenimente...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,885FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro