duminică, noiembrie 24, 2024
AcasăREVISTA ONLINEArticoleVești bune pentru tinerii antreprenori: reîncepe programul de mini-MBA pentru cei care...

Vești bune pentru tinerii antreprenori: reîncepe programul de mini-MBA pentru cei care se lansează în afaceri

Vești bune pentru cei aflați la început de drum în afaceri: reîncepe programul mini-MBA pentru cei care doresc să se lanseze în antreprenoriat. Astfel, începând cu data de 6 octombrie 2021, tinerii antreprenori se pot înscrie într-un nou program de training de profil marca Junior Chamber International București, înscrierile putând fi făcute până pe data de 1 octombrie aici.

O altă veste bună este faptul că această ediție a programului, a opta la număr, nu se va desfășura online, ci va include prezența fizică. Totodată, cele două luni de sesiuni săptămânale cuprinse în program, se vor încheia cu o perioadă de mentorat de unu la unu. Concret, acest lucru presupune faptul că toți cursanții participă la o sesiune de pitching în care își prezintă afacerea pentru a obținere finanțare, sprijin sau consultanță.

Conform organizatorilor, programul din acest an cuprinde workshop-uri de larg interes pentru participanți, ce acoperă subiecte precum:

  • perseverența ca strategie de business;
  • vânzări;
  • finanțe și contabilitate;
  • marketing și comunicare;
  • design thinking;
  • digitalizare;
  • e-commerce.

Astfel, programul va avea următoarea desfășurare, aducând în fața participanților speakeri de marcă, după cum urmează: 

  • 6 octombrie, 18.45-21.30

“Perseverența ca strategie de business” cu Marta Ușurelu, Business Owner at Revista Biz

Determinare, pasiune, reziliență, mersul până în pânzele albe pentru ideea în care crezi și business-ul pe care îl construiești. Despre curaj, riscuri și perseverență, despre strategie cu un dram de nebunie.
  • 13 octombrie, 18.45-21.30

“Business Model” cu Claudiu Jojatu, Head of Strategy & Co-founder at Milk & Cookies / Digital Branding Studio & Viața de freelancer 

Strategia de business e importantă încă de la lansarea produsului/serviciului. Ai validat ideea, monetizezi și proiectul e viabil. Cum planifici mai departe? Ce faci ca antreprenor la început de drum? Cum te promovezi și cui? Ai un public țintă? Cum arată clientul ideal pentru tine? Claudiu vine să pună lumină în strategia pe care o gândești pentru proiectul tău.
  • 20 octombrie, 18.45-21.30

“Finanțarea creșterii afacerii” cu Cristi Tudorescu, Consultant financiar IMM-uri și Startup-uri

La final de exercițiu financiar afli situația contului 121. Și crezi că este loc de mai mult, dar cât de mult? Cât e de realist să vrei să crești cu 40% într-un an? Cum jonglezi cu cifrele tale și unde trebuie să lucrezi ca să ajungi acolo? Cristi Tudorescu te ajută să înțelegi cifrele cele mai importante din exercițiul tău financiar și să le faci să lucreze în folosul tău. Anul acesta, workshop-ul va atinge și subiecte ce țin de variantele de finanțare de care te poți folosi pentru creștere.
  • 27 octombrie, 18.45-21.30

“Sales” cu Alex Dascalu, Lead Director al Founder Institute

Condiția primordială în antreprenoriat este să reușești să vinzi produsul sau serviciul tău. De cele mai multe ori îți vine ușor să faci asta, dar ce faci atunci când miza e mai mare?  Sau când clientul e dificil? Poate tranzacția este complicată? Cum obții “da”-ul pe care îl aștepți? Alex vine să traseze cele mai importante direcții de urmat în procesul de vanzare.
  • 3 noiembrie, 18.45-21.30

“Design Thinking Strategy” cu Alina Bălan, Facilitator Design Thinking Society

Metoda Design Thinking se referă la înțelegerea profundă a persoanelor pentru care proiecezi  produsele sau serviciile. Te ajută să observi și să dezvolți empatia cu utilizatorul țintă. Acestă metodă vine să te ajute să pui întrebările corecte: punerea la îndoială a problemei, punerea la îndoială a presupunerilor și punerea la îndoială a implicațiilor. Abordarea reîncadrează problemele tale curente în soluții centrate pe om, generând multe idei în sesiunile de brainstorming și adoptând o abordare practică în prototipare și testare.
  • 10 noiembrie, 18.45-21.30

E-Commerce la 360 de grade: Tips & Tricks cu Andrei Radu, CEO & founder GPeC, cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din România și Europa de Est

Un magazin online sau o soluție online de achiziție a produselor tale te ajută să crești business-ul chiar și în somn. Un business deschis 24/7 lucrează pentru tine, pe măsura a cât de mult lucrezi și tu pentru el. Sigur te întrebi care este cea mai bună platformă e-commerce unde să activezi, care sunt tips & tricks-urile pentru ca produsul tău să fie înaintea competitorilor, cum faci să rămâi on top of things într-o piață de produse și servicii online în permanentă dezvoltare.

  •  17 noiembrie, 18.45-21.30

Marketing & comunicare cu Alex Dona, Ambasador Tineri Antreprenori

Workshopul de marketing și comunicare te pregătește pentru lumea reală, cea în care consumatorii produsului sau serviciului tău vor să li se vorbească în anumite momente, pe un anumit ton și să primească de la tine exact ce promiți că livrezi. Cum faci toate acestea în nebunia online-ului de astăzi? Pe ce platforme să creezi conținut? Cât de des? Poate crezi că nu toate tipurile de business trebuie să facă marketing sau să comunice pentru că, nu-i așa, tu ai un produs de nișă care se adresează unei piețe atipice. Vei afla că dacă nu ești prezent în online, de fapt nu exiști.
  • 24 noiembrie, 18.45-21.30

Digitalizare cu Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR & co-fondator GPec – The Most Important E-Commerce Event in CEE

Spui mereu că “mai mult ca niciodată am nevoie să fiu vizibil online”. Realitatea ultimului an sigur ne-a arătat că “mai mult” este chiar vital. Piața de digital este locul unde trebuie să activezi structurat, informat și pentru care este necesar să ai o strategie de vizibilitate care să se plieze celei de business.

1 decembrie, 18.45-21.30: Wrap up – Concluzii, premii, alocarea mentorilor

5 – 25 ianuarie: Sesiuni de mentorat 

26 ianuarie: Sesiune pregătire pitching 

2 februarie: Pitching final

Junior Chamber Internațional România a fost întemeiată în 2003 – 2004 și numără în prezent 11 organizații locale.

Cu peste 250 de membri activi la nivel național, organizația are ca scop implicarea tinerilor activi cu vârste cuprinse între 18 – 40 de ani pentru dezvoltarea de impact pozitiv în comunități. JCI România este membră cu drepturi depline a organizației Junior Chamber Internațional.

Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este scriitor și jurnalist, având la activ patru volume publicate, fost bursier J.W.Fulbright pe scenaristică de film și televiziune (în cadrul New York Film Academy), fost bursier al Uniunii Scriitorilor din România, fost rezident al Festivalului de Literatură și Traducere Iași (FILIT), finalist al concursului de scenarii de lung-metraj HBO-TIFF (2005). În presă, comentează frecvent pe teme sociale, economice și politice pe blogurile Adevărul, fiind de asemenea fost colaborator al publicațiilor România Liberă și Academia Cațavencu, dar și realizator TV în cadrul unor trusturi precum PRO TV, Digi 24 și Prima TV.

RESPONSABIL CU PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

RESPONSABIL CU PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (CURS AUTORIZAT DE CATRE MINISTERUL MUNCII ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE ŞI MINISTERUL EDUCAŢIEI, COD COR 242231) Curs Organizat de Institutul...

Partea bună și cea rea a volatilității pentru investitori

După un adevărat rollercoaster pe piața bursieră, indicele de volatilitate VIX, cunoscut și ca indicele fricii, a înregistrat luni, săptămâna trecută, a doua cea...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,884FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro