Industria alimentară și alte industrii sunt în mod deosebit provocate atunci când vine vorba de a face procesele, structurile și modelele de afaceri mai sustenabile.
Pentru a vă ajuta să vă determinați poziția și să obțineți o imagine de ansamblu asupra eforturilor dvs. de mediu, sociale și de guvernare (ESG), IFS a dezvoltat IFS ESG Check.
Autoevaluarea verificată oferă rezultate fiabile și credibile. Ele creează o bază solidă pentru a arăta implicarea dumneavoastra ESG față de părțile interesate în mod credibil și pentru a stabili calea către o sustenabilitate mai bună.
Cu IFS, aveți un partener binecunoscut, acceptat pe scară largă de marile companii de comerț cu amănuntul, en-gros, servicii alimentare și alte companii.
Companiile de retail renumite recunosc ESG Check ca un instrument de documentare a sistemelor de management al sustenabilitatii.
INAQ Consulting este IFS Training Center in Romania si va poate pune la dispozitie cursul de doua zile IFS ESG Check in perioada 8-9 aprilie, curs in urma caruia veti putea obtine un certificat recunoscut international eliberat de IFS Academy/ IFS Training Center.
INAQ Consulting este IFS Assessment Service Provider pentru evaluarile IFS ESG Check!
Despre ce este IFS ESG Check?
Evaluarea IFS ESG evaluează modul în care compania dumneavoastră integrează principiile de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) în politicile și sistemele sale de management. Evaluarea include o combinație unică de autoevaluare și verificare de către un auditor la fața locului.
Programul are diferite module.
Modulul de bază ESG Check, care se concentrează pe evaluarea sistemului de management al sustenabilității companiei dvs., este obligatoriu.
Cui se adreseaza?
CEO, directori generali, proprietari de afaceri, manageri sustenabilitate, manageri HR, alti manageri si directori, auditori, consultanti samd
Beneficiile evaluarii IFS ESG
– Determină-ți poziția în ceea ce privește sustenabilitatea și principiile ESG
– Utilizați rezultatele pentru a vă orienta spre mai multă sustenabilitate
– Pregătiți-vă pentru peisajul juridic în evoluție
– Oferiți părților interesate informații verificate
– Arătați-vă cu credibilitate angajamentul ESG părților interesate.
– Aveți un instrument pe care companiile de retail renumite îl recunosc