marți, septembrie 16, 2025
AcasăREVISTA ONLINEComunicate de presaScăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Scăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Nike a înregistrat venituri peste așteptări.

Strategia sa de vânzare directă către consumatori continuă să dea roade, vânzările crescând cu 9% față de anul trecut, pe măsură ce se îndepărtează de dependența de partenerii en-gros.

Potențiala îngrijorare a investitorilor era dacă consumatorii s-au oprit din cheltuit, dar nu este cazul. În schimb, problemele lui Nike provin din chestiuni care nu se află sub controlul său, cum ar fi lanțurile de aprovizionare și lockdown-urile.

Cea mai mare piață a sa, China, a înregistrat o scădere a vânzărilor de 16% față de acum un an, pe fondul lockdown-urilor, aducand o volatilitate a vânzărilor pentru restul anului. În plus, marjele brute au scăzut din cauza costurilor de transport mai mari, a activității promoționale și a fluctuațiilor valutare, în timp ce stocurile au crescut cu 44% față de acum un an.

Acțiunile Nike au scăzut cu 43% în ultimul an, iar o eventuală evolutie slabă în tranzacțiile efectuate după inchiderea bursei ar putea fi văzută ca o oportunitate pentru investitori de a cumpăra una dintre cele mai puternice mărci din lume la un preț redus, având în vedere că vânzările au rămas relativ solide.


„IMM ROMÂNIA – Dialog Social și Dezvoltare Durabilă”

IMM ROMÂNIA a organizat astăzi, 12 septembrie 2025, împreună cu IMM Giurgiu evenimentul din regiunea Sud Muntenia, sub egida: „IMM ROMÂNIA – Dialog Social...

Mihai Daraban: Există o teamă în rândul oamenilor de afaceri inspirată...

București, 15 septembrie 2025: Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a găzduit, în data de 15 septembrie a.c., evenimentul „Restart reciclare -...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
8,526FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro