sâmbătă, iunie 7, 2025
AcasăREVISTA ONLINEComunicate de presaScăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Scăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Nike a înregistrat venituri peste așteptări.

Strategia sa de vânzare directă către consumatori continuă să dea roade, vânzările crescând cu 9% față de anul trecut, pe măsură ce se îndepărtează de dependența de partenerii en-gros.

Potențiala îngrijorare a investitorilor era dacă consumatorii s-au oprit din cheltuit, dar nu este cazul. În schimb, problemele lui Nike provin din chestiuni care nu se află sub controlul său, cum ar fi lanțurile de aprovizionare și lockdown-urile.

Cea mai mare piață a sa, China, a înregistrat o scădere a vânzărilor de 16% față de acum un an, pe fondul lockdown-urilor, aducand o volatilitate a vânzărilor pentru restul anului. În plus, marjele brute au scăzut din cauza costurilor de transport mai mari, a activității promoționale și a fluctuațiilor valutare, în timp ce stocurile au crescut cu 44% față de acum un an.

Acțiunile Nike au scăzut cu 43% în ultimul an, iar o eventuală evolutie slabă în tranzacțiile efectuate după inchiderea bursei ar putea fi văzută ca o oportunitate pentru investitori de a cumpăra una dintre cele mai puternice mărci din lume la un preț redus, având în vedere că vânzările au rămas relativ solide.


Apple în căutarea inovației pierdute

Apple Inc. navighează pe o mare complexă de provocări și oportunități. Tensiunile geopolitice amenință operațiunile gigantului tehnologic american, întrucât tarifele vamale impuse de președintele...

Mihai Darban: Lipsa unui dialog real între autoritățile române și CCIR...

Iași, 5 iunie 2025: Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR), dl Mihai Daraban, a participat, în data de 4 iunie a.c.,...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,834FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro