miercuri, decembrie 17, 2025
AcasăREVISTA ONLINEComunicate de presaScăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Scăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Nike a înregistrat venituri peste așteptări.

Strategia sa de vânzare directă către consumatori continuă să dea roade, vânzările crescând cu 9% față de anul trecut, pe măsură ce se îndepărtează de dependența de partenerii en-gros.

Potențiala îngrijorare a investitorilor era dacă consumatorii s-au oprit din cheltuit, dar nu este cazul. În schimb, problemele lui Nike provin din chestiuni care nu se află sub controlul său, cum ar fi lanțurile de aprovizionare și lockdown-urile.

Cea mai mare piață a sa, China, a înregistrat o scădere a vânzărilor de 16% față de acum un an, pe fondul lockdown-urilor, aducand o volatilitate a vânzărilor pentru restul anului. În plus, marjele brute au scăzut din cauza costurilor de transport mai mari, a activității promoționale și a fluctuațiilor valutare, în timp ce stocurile au crescut cu 44% față de acum un an.

Acțiunile Nike au scăzut cu 43% în ultimul an, iar o eventuală evolutie slabă în tranzacțiile efectuate după inchiderea bursei ar putea fi văzută ca o oportunitate pentru investitori de a cumpăra una dintre cele mai puternice mărci din lume la un preț redus, având în vedere că vânzările au rămas relativ solide.


Formula 1, cu mai multe mașini hibride în 2026

Campionatul de Formula 1 din 2025 s-a încheiat duminică, Lando Norris de la McLaren devenind campion mondial după o luptă epică cu Max Verstappen...

„Ziua Partenerilor” IMM România: inteligența artificială și perspectivele pe care le...

Peste 150 de lideri ai structurilor teritoriale ale Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (IMM ROMANIA) s-au reunit astăzi, pe...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
spot_img
8,523FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro