PARTENERI
FEDERAŢIA OPERATORILOR ROMÂNI DE TRANSPORT este persoană juridică română, de drept privat, fără scop patrimonial, o organizaţie a patronilor, autonomă, fără caracter politic, fiind constituită pe principii democratice la nivel naţional, cu structura organizatorică teritorială proprie în scopul reprezentării, promovării, susţinerii şi apărării intereselor economice, tehnice şi juridice ale membrilor săi în relaţiile cu autorităţile publice, cu sindicatele şi cu alte persoane fizice şi juridice, în raport cu obiectul său de activitate care este activitatea de transport marfă şi persoane în trafic intern şi internaţional precum şi activităţi conexe acestora, atât în plan naţional, cât şi internaţional potrivit Statutului şi prevederilor legislaţiei în vigoare.
COMPONENŢĂ ŞI ORGANIZARE
ASOCIAŢII FONDATOARE:
Asociaţia Transportatorilor Rutieri în Construcţii – A.T.R.C.
Asociaţia Patronală a Transportatorilor Români Transilvăneni – A.T.R.T.
Asociaţia Transportatorilor Constanţa – A.T.R. Constanţa
ASOCIAŢIILE FONDATOARE AU ÎN COMPONENŢĂ UN NUMAR DE APROXIMATIV 850 DE COMPANII DE TRANSPORT MĂRFURI ŞI PERSOANE.
Institutul Arbitral Roman
Institutul Arbitral Român s-a născut din dorința și practica consensului, în acest interval istoric, în care interconectivitatea a devenit o relație ireversibilă, ”producând” cetățeni mai cosmopoliți, mai toleranți și mai pregătiți pentru compromis. Viitorul nu poate fi decât al consensului, căci, practica consensului dilată și devine condiție sine qua-non a realizării mondializării. Consensul generează solidaritate!
Institutul Arbitral Roman a fost înființat ca un centru de excelență în cercetarea, formarea și practica în domeniul arbitrajului commercial.
Institutul reunește între membrii săi profesioniști în arbitrajul international si domestic și reprezentanți de seamă ai mediului academic, în misiunea nobilă de promovare a arbitrajului în Romania ca metoda principală de soluționare pe cale alternativă a disputelor, în special în raporturile dintre profesioniști.
În acest scop, Institutul Arbitral Roman desfășoară proiecte de cercetare științifică, organizează cursuri de pregătire în domeniul arbitrajului și conferințe de diseminare a celor mai recente tendințe în abitrajul domestic si internațional. Institutul Arbitral Român asigură publicului interesat de arbitrajul comercial internațional oportunități de formare, specializare și networking în arbitrajul domestic si internațional, resurse de studiu și cercetare științifică precum și servicii de administrare a arbitrajelor ad-hoc.
https://institutularbitral.ro/
Suntem o comunitate non-profit de manageri, consultanți, analiști, experți în domeniul economic, conectată la rețeaua de specialiști în economia de stat și privată din România.
INACO: Reprezintă o NECESITATE pentru România, o componentă a Guvernanței economice – care îmbină activitatea instituțiilor de stat cu cele neguvernamentale din domeniul economic.
Propune EXCELENȚA ca reper generator de competitivitate la nivel național, sectorial economic și în întreg mediul de afaceri.
Promovează o DINAMICĂ ECHILIBRATĂ în abordarea competitivității economice – prin raportarea permanentă atât la capacitățile și realizările interne economice ale unei firme sau sector economic, cât și la conectarea prin analiză specifică a întregii piețe economice naționale și internaționale.
Dorește să funcționeze ca un GENERATOR DE SOLUȚII atât pentru business-ul propriu-zis, cât și pentru reglementarea legislativă a unui mediu de afaceri competitiv.
https://inaco.ro/despre-noi/
Team Aviation Solution
Our organization has over 10 years of experience in organizing high quality aviation events, having partnered with institutions such as ICAO, IATA, European Commission, Governments, various aviation stakeholders to bring together a level of expertise that make us the – go to organization for conferences, webinars, workshops. You name it, we do it.
https://airlaw.ro/
Centrul de Marketing
Suntem o echipă de specialiști în marketing care sprijină persoanele interesate să învețe și să aplice tehnici de marketing în vederea promovării afacerii și dezvoltării personale.
Centrul de Marketing este constituit ca organism de cercetare în domeniul marketingului, ce si-a asumat misiunea “să promoveze marketingul, alături de reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii.”
Conf.univ.dr.Alexandru-Mircea Nedelea
Univ. Ștefan cel Mare din Suceava
Centrul de Marketing
www.centruldemarketing.ro
Tel. 0740019277
Muzeul Naţional al Ţăranului Român se înscrie în familia europeană a Muzeelor de Arte şi Tradiţii Populare. Este un muzeu naţional aflat sub autoritatea Ministerului Culturii. Posesorul unor colecţii de obiecte deosebit de bogate, adăpostit într-o cladire-monument istoric, în stil neo-românesc, practică o muzeografie cu totul aparte, care i-a prilejuit în anul 1996 onoarea atribuirii trofeului EMYA – European Museum of the Year Award. Stilul original de expunere se prelungeşte şi în publicatiile muzeului, în acţiunile de tip Muzeul Misionar, Şcoala Satului sau în evenimente ca vernisaje, concerte, conferinţe.
Asociația companiilor spaniole din România (ASEMER) a fost înființată în septembrie 2013.
ASEMER este o platformă care apară interesele tuturor companiilor și profesioniștilor spanioli care își desfășoară activitățile în România.
Principalele obiective ale ASEMER:
– promovarea și consolidarea relațiilor economice între companiile și antreprenorii spanioli și organizațiile și companiile românești;
– face ca vocea membrilor săi să ajungă la societatea română și la autoritățile române și spaniole;
– dezvoltă spiritul de solidaritate între membri, evitând concurența neloială și practicile care încalcă etica profesională. vezi mai mult
Revista de cultura, sah si business Pallas Athena
In vechime, Pallas Athena era cunoscuta ca una dintre cele mai importante zeitati ale Greciei antice, zeita intelepciunii, ce a mostenit forta de la Zeus si prudenta / intelepciunea lui Metis.
Sfatuitoare a grecilor adunati in AEROPAG și apărătoarea lor în războaie, Pallas Athena era socotită protectoarea artelor frumoase, a meșteșugurilor, a literaturii și a agriculturii, a oricărei acțiuni care presupunea ingeniozitate și spirit de inițiativă.
Astazi, in Romania, Brand-ul Pallas Athena Chess Corporate reuneste o serie de actiuni, concepte, activitati ce doresc sa se constituie intr-o punte de legatura intre sah – inteligenta, eleganta, elitism si mediul de afaceri – inovare, curaj, gandire strategica.
https://pallasathena.ro/despre-pallas-athena/