MAGNOR, lider de piață în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, inaugurează primul său magazin din Banat, în Iulius Town Timișoara.
Strategia de dezvoltare a companiei include extinderea teritorială prin deschiderea de puncte cheie în principalele orașe ale țării, cum este și Timișoara. Astfel, își consolidează relația deja existentă cu clienții din această zonă prin intermediul platformei de retail magnorshop.ro.
„Timișoara reprezintă un punct strategic important pentru companie, iar deschiderea primului magazin MAGNOR în această regiune a venit ca un pas firesc. Am ales o locație cu vizibilitate și trafic ridicat, în Iulius Town, pentru a oferi clienților acces facil și un spațiu care reflectă pe deplin standardele noastre de calitate și profesionalism. Suntem siguri că noul magazin o să atingă rapid performanțele celorlalte locații din țară, devenind un element important în consolidarea brandului MAGNOR în vestul țării.”, afirmă Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.
Potrivit analizelor interne, consumatorii din Banat manifestă un interes deosebit pentru tranzacțiile cu aur, dar și pentru electronicele pre-owned – un segment în plină ascensiune datorită avantajelor de sustenabilitate și accesibilitate, la care se adaugă garanțiile de autenticitate și calitate oferite de companie. În plus, tendințele regionale indică un apetit crescut pentru produsele din zona de lux, unde criteriile de selecție se bazează pe calitate și preț avantajos.
Noul magazin MAGNOR din Iulius Town Timișoara își așteaptă clienții zilnic, de luni până duminică, între orele 10:00 și 22:00, oferindu-le acces la toate categoriile de produse – bijuterii noi din aur și cu diamante, aur de investiții, electronice și produse de lux pre-owned, dar și la serviciile din portofoliul companiei, toate acestea într-un spațiu modern și primitor.
Cu prezență în București și în principalele regiuni din țară, holdingul românesc care a raportat în 2024 venituri cu 64% mai mari decât anul precedent, vizează în 2025 extinderea rețelei în orașe-cheie din țară. Pe lângă acoperirea completă la nivel național, planurile de dezvoltare ale MAGNOR pentru 2025 urmăresc și menținerea ritmului accelerat de creștere pe toate segmentele strategice ale business-ului.
„Anul trecut a fost unul de succes pentru MAGNOR, cu o creștere consolidată care reflectă reziliența modelului nostru de business. Am încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 165 de milioane de lei, în creștere cu 64% față de anul precedent și cu o evoluție pozitivă a profitabilității. În 2025, ne propunem să păstrăm aceeași direcție, stabilind standarde ridicate de performanță și sustenabilitate și continuând să construim relații bazate pe încredere cu toți clienții și partenerii noștri”, mai spune CEO-ul MAGNOR.
***
Despre MAGNOR
Lider al industriei de profil cu experiență de peste 17 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Timișoara, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.
Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent. Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.magnor.ro.