miercuri, octombrie 21, 2020
Acasă DESPRE Despre Patronatul Român

Despre Patronatul Român

Confederația Patronatului Român reprezintă, promovează, susține și apără interesele economice, tehnice și juridice ale membrilor, constituindu-se într-o platformă ce facilitează dialogul, analiza și identificarea soluțiilor optime, eficiente, eficace de promovare a intereselor specifice atât ale membrilor cât și a partenerilor, într-o rampă de lansare pentru dezvoltarea afacrilor.
Prioritatea noastră este aceea de a sprijini membrii și partenerii prin toate mijloacele legale să obtină PROFIT.

Confederația Patronatului Român se diferențiază prin accentul pus pe identificarea nevoilor și dificultăților cu care se contrunta membrii și partenerii, prin accentul pus pe proiectarea și implementarea de mecanisme, programe care să promoveze interesele acestora, să aducă un plus de valoare în mediul de afaceri românesc.
Aplicarea consecventă a acestui deziderat s-a concretizat în Certificarea sistemului de management al calitătii conform ISO pentru Patronatul Român (CPR- PR ), devenind astfel singura instituție patronală din România ce a implementat un sistem de monitorizare și îmbunătățire continuă a gradului de satisfacție al beneficiarilor-membri și parteneri.

Orice antreprenor, orice angajator are nevoie să facă parte dintr-o instituție capabilă să-i asigure protecție împotriva abuzurilor de orice fel și a concurenței neloiale, să-i ofere oportunități de dezvoltare a afacerilor:
-susținere și apărarea interesele membrilor în relațiile cu autoritătile publice, cu sindicatele și cu alte persoane juridice și fizice, atât în plan național, cât și internațional
-relații de afaceri în tară și străinătate;
-informații utile de finanțare / cofinanțare a proiectelor și afacerilor;
-formare profesională;
-alternative eficiente, eficace de soluționare a disputelor comerciale;
-parteneriate încheiate cu organizații, instituții, companii în scopul dezvoltării afacerilor membrilor;
-facilitarea ajutorului mutual;
-bursă de comerț;
-servicii de consultantă și asistentă de specialitate;
-servicii de promovare, consultanță comunicare publică și relații publice;
-asistență și reprezentare pentru valorificarea intereselor legitime;

În conducerea Patronatului Român sunt persoane cu o bună reputație, cu o expertiză relevantă în afaceri și management, de bună calitate și credintă, capabili să pună pe același nivel interesele personale cu cele de interes general ale membrilor și partenerilor noștri.

Selecția Colegiului Director al Patronatului Român s-a făcut în baza rezultatelor și a profesionalismului demonstrat în relațiile cu Guvernul, Sindicate, Patronate, cu membrii și partenerii noștri.
Așa am reușit să obținem Recunoașterea și Reprezentativitatea la nivel național pentru Confederația Patronatului Român ( CPR )
Conform Hotărârii TMB nr 13/FED, 10.07.2019 și a Ministerului Muncii și Justiției Sociale CPR, reprezintă interesele a peste 550.000 de Angajatori și Angajați respectiv peste18 % din forța de muncă a economiei românești, din toate sectoare economiei.

Crezul nostru este acela că Economia României va intră în normalitate și se va îndrepta spre performanță atunci când politicile macro-economice vor fi stabilite, susținute și asumate prin dialog real între cei trei piloni ai Democrației și Economiei, respectiv: Guvern, Patronate și Sindicate reprezentative la Nivel Național.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Parteneri Patronatul Roman:

Postari recente:

Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român

Anunț Confederația Patronatul Român INVITAȚIE Ref: Conferința online a Confederației Patronatul Român din 22.10.2020 Vezi pagina oficiala a evenimentului: LINK 1. CONTEXT 2. CONȚINUT / ORDINEA DE ZI 3. AUDIENȚA 4....

Company profile – Insight Consult

company profile           “ADEVARATA CUNOASTERE ESTE IN PROFUNZIME”   ISTORIC Compania a fost fondată în anul 2003, de atunci a evoluat într-un mod dinamic, oferind clienților săi o gamă...

COMUNICAT DE PRESĂ

Motto: “Întreprinderea de afaceri are două - și doar două - funcții de bază: marketing și inovare. Marketingul și inovația produc rezultare; toate celelalte...

Surprize pe piața imobiliară

Investitiile in domeniul imobiliar au crescut constant in ultimii ani, adresabilitatea mentinandu-se insa catre un public cu un apetit redus de risc si pentru...
promovare online:

comentariile cititorilor