O bună cunoștere a potențialului companiei este un suport important în alegerea partenerilor de afaceri.
Fii permanent în ochii profesioniștilor de afaceri! Publică un Company Profile!
Trimite-ne prezentarea companiei tale.
Vom scoate în evidență o selecție de prezentari corelată cu programele și temele în actualitate.
Pentru eficacitate este bine să redactezi o prezentare cât mai cuprinzătoare, cu accent pe punctele forte și oportunitățile de afaceri pe care le prezintă firma ta.
Poți să incluzi în prezentare: denimirea companiei, brand-ul / brand-urile prin care este cunoscută pe piață, Misiunea și valorile, rezultatele financiare și principalii indicatori financiari, capabilitățile resurselor umane, capacitățile tehnologice și logistice, resursele de piață șamd.
În această secțiune vom publica și prezentarea organizațiilor interesate să fie în atenția mediului de afaceri.
Vezi date de trafic si preturi promovare online.
Ce este un company profile?
„Un profil de companie este un rezumat profesional al afacerii și al activităților sale. Aveți nevoie de un profil de companie dacă doriți să strângeți capital și să atrageți investitori, dar îl puteți folosi și pentru a informa alte părți interesate, inclusiv clienți.
Veți găsi multe variante de format și lungimi pentru profilul unei companii. Este posibil ca unele companii să nu fi crescut încă suficient și să aibă prezentari care au doar două pagini. Pe de altă parte, unele organizatii pot include premii, certificări și un portofoliu mare de clienți, depășind 30 de pagini.
Concluzia în ambele situații, precum și în cazul celorlalte, este că un profil de companie este modul companiei dvs. de a străluci.” se arata in postarera https://www.makeuseof.com/tag/company-profile-templates/ în care găsiți sugestii simple și clare pentru redactarea unui company profile eficace.
În revista noastră puteți vedea exemple în secțiunea „Oameni și Organizații”.