marți, aprilie 23, 2024
AcasăREVISTA ONLINEArticoleAlina Stoian Strategie de Brand & comunicare

Alina Stoian Strategie de Brand & comunicare

Strategie de Brand & comunicare. Strateg în Brand Personal. Trainer comunicare.

 Dacă ar fi să se descrie în doar câteva cuvinte, Alina Stoian ar spune despre ea că cea mai concisă definiție a ei ar fi „specialist în strategie de brand și comunicare”.

Este însă și antreprenor, de mai bine de 16 ani conducând agenția de publicitate, JustAD. Ca om de comunicare și strategie, construiește cu pasiune și implicare, branduri și campanii de comunicare, înțelegând că misiunea ei profesională este aceea de a sprijini brandurile comerciale dar și profesioniștii sau antreprenorii din diverse domenii să comunice și să se comunice. Aducând valoare prin know how-ul dobândit în peste 18 ani de marketing, comunicare, vânzări și business reușește să îi potențeze pe ceilalți în parcursul lor de a-și atinge obiectivele de business sau de carieră.

Lucrând cu companii autohtone sau multinaționale pentru comunicarea de brand comercial dar și cu specialiști din top management, C-level sau antreprenori, în construcția de brand personal, Alina a înțeles că felul în care comunicăm concepte sau pe noi ÎNȘINE are puterea de a modela realitatea și de a o transforma, aceasta fiind convingerea cu care pornește la drum în orice proiect în care se implică.

Mai mult, ghidată de valorile în care crede, Potențarea celorlalți, Implicarea și Dorința de a Împărtăși know how, a creat, alături de colegele ei, Alina Cocuți (specialist în construcția discursului public) și Gabriela Râșnoveanu (specialist în neurocomunicare), singurul Masterclass de brand personal, BRANDINGUP, construit pe 3 piloni esențiali: strategie de brand și de comunicare, construcția discursului public și neurobranding.

Pentru orice informații suplimentare o puteți urmări pe Alina Stoian sau îi puteți scrie fie pe pagina de Linkedin linkedin.com/in/alina-stoian-4959a068 sau Facebook https://www.facebook.com/AlinaStoian8


ToolGroup 26 Martie aduce împreună antreprenori și tineri, pentru a genera...

Se numește: Comerț online. De la start la destinație. Întâlnirea este oranizată în cadrul proiectului 500 Antreprenori, inițiat de interactiune.ro, în spațiile de co-working Spaces,...

Antreprenori de succes la 25 de ani: Carmen și Alexandru Boangher,...

S-au cunoscut în urmă cu patru ani și între timp au devenit și parteneri de viață, dar și fondatorii unei afaceri performante în...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,827FaniÎmi place
290AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro