duminică, noiembrie 24, 2024
AcasăREVISTA ONLINEComunicate de presaGeorgiana Novac este noul Director de vanzari al Siemens Healthineers Romania

Georgiana Novac este noul Director de vanzari al Siemens Healthineers Romania

Cu o experiență de peste 20 de ani în vânzări în diverse companii internaționale, Georgiana Novac este noul Director de Vânzări al Siemenes Healhineers România, venind în această poziție după mai bine de 15 ani de activitate în domeniul dispozitivelor medicale. Din acest rol ea va urmări să dezvolte capacitățile de valorificare a oportunităților care există pe piață pentru divizia locală a Siemens Healthineers, lider în tehnologii medicale avansate cu peste 125 de ani experiență în domeniu.

„Suntem încântați să o primim în echipă pe Georgiana Novac pe rolul de Director de Vânzări. Georgiana aduce o experiență bogată și un istoric dovedit de succes în stimularea creșterii business-urilor pentru care a lucrat și în construirea unor relații puternice cu clienții. În noua calitate, Georgiana va conduce echipa noastră de vânzări, se va preocupa de creșterea veniturilor și va cultiva relații pe termen lung cu partenerii noștri. Cu o abordare strategică și o înțelegere profundă a pieței, Georgiana va juca un rol crucial în creșterea și consolidarea poziției Siemens Healthineers pe piața din România”, spune Dr. Claudia Oanea, Managing Director Siemens Healthineers România.

La preluarea poziției, Georgiana Novac a declarat: „Este o oportunitate incredibilă pentru mine să conduc o echipă talentată și dinamică, specializată în stimularea creșterii și inovării în industria medicală și să colaborez cu clienții, partenerii și toți stakeholderii Siemens Healthineers România pentru a oferi soluții inovatoare și experiențe excepționale pentru clienți. Traversăm o perioadă extraordinară în domeniul soluțiilor și tehnologiilor medicale, în care inovația și avansul tehnologic fac posibilă îmbunătățirea semnificativă a îngrijirii medicale și a vieților pacienților. Suntem martorii unei revoluții în domeniul sănătății, iar Siemens Healthineers este pionierul acestei industrii. Sunt încântată să fac parte din această echipă remarcabilă și să colaborez cu partenerii Siemens Healthineers pentru că doar împreună putem contribui la transformarea sistemului de sănătate.”

Georgiana Novac și-a construit o carieră solidă în vânzări, acumulând o experiență relevantă în industria dispozitivelor medicale, din care ultimii 10 ani alături de un jucător important în piața de echipamente medicale. În toată această perioadă ea s-a remarcat prin capacitatea de a livra rezultate și impact în business prin activitățile pe care le-a coordonat, generând creștere în contexte de piață foarte competitive.

Experiența corporativă consistentă în cadrul unor proiecte transfuncționale este completată de competența extinsă în identificarea și oferirea soluțiilor orientate către nevoile clienților și partenerilor, precum și de abilități excelente de negociere.

Toate aceste atuuri îi vor permite Georgianei Novac, din rolul de Director de Vânzări pe care îl ocupă în cadrul Siemens Healthineers România, să se concentreze pe dezvoltarea portofoliului de clienți ai companiei, pe consolidarea relației cu partenerii existenți și pe creșterea business-ului la nivel local.

Despre Siemens Healthineers

Siemens Healthineers AG (cotată la Bursa din Frankfurt, Germania: SHL) este pionierul inovațiilor în domeniul asistenței medicale. Pentru toată lumea. Oriunde. În calitatea sa de companie lider de piață în domeniul tehnologiei medicale cu sediul în Erlangen, Germania, Siemens Healthineers și companiile sale regionale își dezvoltă în mod continuu portofoliul de produse și servicii cu aplicații susținute de AI și oferte digitale care joacă un rol din ce în ce mai important pentru generația următoare de tehnologie medicală. Aceste aplicații noi vor consolida bazele companiei în domeniul diagnosticării in vitro, terapiei ghidate prin imagine, diagnosticării in vivo și terapiei inovatoare împotriva cancerului. Siemens Healthineers oferă, de asemenea, o gamă de servicii și soluții pentru îmbunătățirea capacității furnizorilor de asistență medicală de a oferi îngrijire eficientă, de înaltă calitate. În exercițiul fiscal 2022, care s-a încheiat la 30 septembrie 2022, Siemens Healthineers, care are aproximativ 69.500 de angajați în întreaga lume, a generat venituri de aproximativ 21,7 miliarde EUR, cu o valoare ajustată a veniturilor înainte de dobânzi și taxe (EBIT) de aproximativ 3,7 miliarde. Mai multe informații sunt disponibile la www.siemens-healthineers.com


Articolul precedent
București, 17 mai 2023 – ARIR (Asociația Română pentru Relația cu Investitorii), promotorul conceptului de Relaţia cu Investitorii (IR), anunță că la inițiativa sa și cu sprijinul KPMG Legal – Toncescu și Asociații SPRL, cu susținerea Autorității de Supraveghere Financiară și a Bursei de Valori București, s-a obținut introducerea a două noi coduri în Clasificarea Ocupațiilor din România (COR), dedicate funcțiilor de Director Relația cu Investitorii (COR 121920) și Specialist Relația cu Investitorii (COR 241272). Cele două coduri au devenit utilizabile inclusiv în platforma Revisal începând din data de 10 aprilie 2023. Astfel, ARIR estimează creșterea numărului de persoane ce se instruiesc în acest domeniu și o mai mare atenție a companiilor asupra recrutării de personal specializat, fiind consolidată piața de resurse umane în IR. Daniela Șerban, Președinte și Co-fondator ARIR: „Includerea în Clasificarea Ocupațiilor din România a funcțiilor de Specialist și Director Relația cu Investitorii este un semn de evoluție și maturizare a pieței de capital românești. Este o recunoaștere a eforturilor și a rolului tot mai mare pe care companiile listate le acordă persoanelor care activează în acest domeniu, facilitând comunicarea dintre companiile listate la bursă și investitori. Avem o reușită importantă a ARIR în promovarea activității de Investor Relations în România și în simplificarea angajării de personal în aceste funcții specifice. Am avut o colaborare foarte bună cu toate instituțiile implicate în acest proces și le mulțumim pentru sprijinul oferit comunității de IR.” Adrian Tănase, Director General, Bursa de Valori București: „Cu certitudine, includerea, începând de anul acesta, în Clasificarea Ocupațiilor din România a funcțiilor dedicate Relației cu Investitorii va contribui și mai mult la creșterea importanței pe care companiile listate la bursă au început deja să o acorde relației cu investitorii. Totodată, de acum înainte, angajații specializați în comunicarea cu investitorii vor avea o recunoaștere oficială a meseriei lor și companiile listate își vor putea crește vizibilitatea prin procesul de recrutare a acestor specialiști. Suntem încântați că, ARIR împreună cu toți cei implicați în proces au reușit să concretizeze această inițiativă și suntem convinși că ea reprezintă un pas înainte spre modernizarea pieței de capital locale.” Günay Duagi, Senior Managing Associate KPMG Legal – Toncescu si Asociații SPRL: „Ne bucurăm că am putut fi alături de ARIR în această inițiativă binevenită pentru piața de capital din România. Credem că includerea în Clasificarea Ocupațiilor din România a funcțiilor de Specialist și Director Relația cu Investitorii poate contribui la creșterea performanței în acest domeniu și indirect la încrederea investitorilor în piata de capital. Am sprijinit și vom continua să sprijinim inițiativele care pot contribui la atingerea potențialului pieței de capital din România.” Tema a fost adusă în spațiul public de către ARIR și KPMG Legal în anul 2020, iar în urma parcurgerii tuturor etapelor și susținerii în fața decidenților instituționali, precum Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, Autoritatea de Supraveghere Financiară și Inspecția Muncii, introducerea celor două coduri a fost publicată în Monitorul Oficial în anul 2022. Ulterior publicării, codurile au putut fi utilizate doar în contractele de muncă, iar odată cu lansarea noii versiuni a Registrului General de Evidență a Salariaților (Revisal) din data de 10 aprilie, acestea pot fi utilizate și în cadrul platformei. Includerea în Clasificarea Ocupațiilor din România a funcțiilor de Specialist și Director Relația cu Investitorii deschide activitatea de gestionare a Relației cu Investitorii spre o carieră dedicată, cu un parcurs și repere proprii. Context Ultimii ani au fost marcați de o creștere semnificativă a interesului pentru noi listări și investiții bursiere, cu noi recorduri în ambele situații. Anul 2021 a reprezentat un moment de vârf în ceea ce privește listările, Bursa de Valori București a avut 23 de noi companii cu acțiuni admise la tranzacționare. Cu privire la numărul de investitori, anul-record a fost 2022, atunci când a fost atins numărul de 133 mii. În aceste condiții, membrii comunității ARIR au observat o nevoie tot mai mare de personal calificat în domeniul Relației cu Investitorii (IR), pentru a crea o punte între cele două categorii aflate în continuă creștere. În plus, în România sunt peste 2.000 de companii cu mai mult de 20 acționari, conform unei analize ARIR, astfel pot avea nevoie de o persoană dedicată care să gestioneze relația cu aceștia și care pot utiliza noile funcții. A.S.F., în calitatea sa de autoritate competentă în domeniul pieței de capital contribuie la consolidarea unui cadru integrat de funcționare și supraveghere a piețelor, în baza competențelor conferite prin OUG nr. 93/2012. A.S.F. sprijină orice măsuri menite să consolideze piața de capital, respectiv să faciliteze și să promoveze realizarea unei informări corespunzătoare a investitorilor, în contextul îndeplinirii cerințelor de transparență de către emitenții listați pe piața de capital. Astfel, în contextul promovării de către A.S.F. a unui dialog permanent cu principalele entități care activează pe piața de capital, în vederea identificării celor mai importante aspecte cu care se confruntă piața, respectiv a promovării celor mai bune soluții menite să susțină consolidarea acesteia, A.S.F. a susținut demersul de introducere în cadrul structurii COR a ocupațiilor de Specialist pentru Relația cu Investitorii, respectiv cea de Director pentru Relația cu Investitorii, exprimându-și poziția favorabilă în acest sens, în contextul discuțiilor cu ARIR. Astfel, deși legislația specifică pieței de capital din România nu face trimitere în mod expres la rolul/funcția de Specialist pentru Relația cu Investitorii, respectiv la cea de Director pentru Relația cu Investitorii, A.S.F. a considerat că aceste două funcții sunt importante pentru ca un emitent admis la tranzacționare să își poată îndeplini în mod eficient obligațiile legale ce îi revin în ceea ce privește elaborarea, transmiterea și publicarea raportărilor curente și periodice, precum și asigurarea condițiilor pentru a permite exercitarea drepturilor ce le revin investitorilor ca acționari în aceste societăți. În acest context, pentru implementarea în practică a posibilității de utilizare a codurilor anterior menționate, în cursul anului 2022, A.S.F. și-a arătat, totodată, deschiderea de a colabora cu instituții relevante implicate în acest proces, prin furnizarea, potrivit competențelor A.S.F., a oricăror informații referitoare la piața de capital, necesare atingerii acestui obiectiv. Asociația Română pentru Relația cu Investitorii – ARIR a fost înființată la inițiativa Danielei Șerban în noiembrie 2018 împreună cu membrii fondatori: Bursa de Valori București (BVB), ALRO, Electromagnetica, Franklin Templeton Management – București, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Teraplast, Transelectrica şi Tony Romani. Au aderat comunității: Electrica, OMV Petrom, Antibiotice, Purcari, Idea Bank, BRK Financial Group, Banca Transilvania, Transgaz, MedLife, Romcarbon, Farmaceutica REMEDIA, Autonom, IMPACT Developer & Contractor, One United Properties, Transport Trade Services, Patria Bank, Connections Consult, BRD – Groupe Société Générale, Rompetrol și Agista ca Membri Asociați. INNOVA Project Consulting, ENVISIA, RTPR, Mazars și Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare și Dentons au devenit Membri Afiliați. Membrii ARIR sunt printre cele mai mari companii din România, ce au în comun obiectivul de a implementa cele mai bune practici de transparență, comunicare cu investitorii și guvernanță corporativă. *** Despre Asociația Română pentru Relația cu Investitorii (ARIR): ARIR este promotorul conceptului de Relaţia cu Investitorii (Investor Relations – IR) în România și susține că prin respectarea unor standarde de transparență, guvernanţă corporativă și proactivitate în comunicarea cu investitorii membrii noștri vor beneficia de plusvaloare, atrage mai uşor finanțare, avea reputație și încrederea necesară dezvoltării continue a afacerilor lor. ARIR a fost fondată în 2018 de companii listate, cu potențial de listare, administratori de fonduri și profesioniști în IR.
Articolul următor

Vrem e-tva pentru afaceri și pentru eficiența sistemului fiscal, nu împotriva...

Digitalizarea, ar trebui să conducă la muncă mai puțină, mai puține resurse alocate și eficiență mai mare,în nici un caz mai multă muncă, costuri...

Conferința “IMM ROMANIA”- Mediul Antreprenorial și perspectivele dialogului social”

Consiliul Naţional al IMM-urilor din România a organizat astăzi, 9 mai 2024, împreună cu PIMM Galați primul eveniment regional din Sud Estul României sub...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,884FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro