Adina Tarry este speaker în cadrul Conferinței Business 360 Men and Women in Business – Secretele Mentalității de Antreprenor, ce are loc pe 22 iunie la ora 16.00 la Palatul Camerei de Comerț si Industrie București.
Adina Tarry autor al cărților: Design Thinking for Smaller Enterprise Development, 2020, Routledge și Coaching with Careers and AI in Mind, 2018, Editura Routledge
Adina Tarry este consultant cu experiență în afaceri și management, strateg I A și dezvoltare organizatională, mentor și master coach cu multiple acreditări (coaching executiv, de echipă, de business, cariera si supervizare) cu 3 organizații profesionale (EMCC, APECS, AC) este de asemenea psiholog (psihologia afacerilor și a consumatorilor) lector extern, autor și speaker.
În prima ei carieră internatională în afaceri, Adina, a câștigat o experiență semnificativă cu IBM, Alcatel, Johnson&Johnson și Bristol Myers Squibb, ca specialist în producție, lanț de aprovizionare, management al calității, audit și conformitate, e-commerce, call centres, managementul resurselor umane și managementul global al proiectelor/programelor. În a doua carieră axată pe dezvoltarea „oamenilor din business” a lucrat cu IMM și startups, ca mentor, coach, consultant si psiholog.
Adina are de asemenea si o experiență interculturală, cu viață și muncă la Paris, Londra, București, New York și Sydney și are abilități multilingve.
Gindirea și practica de lucru a Adinei intergreaza, știință si tehnologie, experiență în afaceri internaționale și în psihologia aplicată a afacerilor, experiență directă multiculturală și o viață dedicată învățării continue.
Adina folosește gândirea divergentă, un ansamblu multidisciplinar și transfuncțional integrat de cunoștințe și de experiență, cu scopul de a îmbrățișa o abordare axată pe soluții în conceperea și proiectarea succesului întreprinderilor.
Modelul ei amplu de gândire se inspiră din dialectică și din gândirea complexității, procese aplicate specifice gândirii agile și gândirii de design conceptual; toate în slujba dezvoltării întreprinderilor complexe ale viitorului, care vor fi obligate să își redefinească scopul și obiectivele, orientându-le către oameni, către capacitatea lor de a inova și de a genera soluții în contexte incerte și ambigue.
Înscrieri conferință pe: https://ebw.business/business-360/