marți, mai 13, 2025
AcasăREVISTA ONLINEComunicate de presaScăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Scăderea cererii este cea mai mică problemă a Nike

Nike a înregistrat venituri peste așteptări.

Strategia sa de vânzare directă către consumatori continuă să dea roade, vânzările crescând cu 9% față de anul trecut, pe măsură ce se îndepărtează de dependența de partenerii en-gros.

Potențiala îngrijorare a investitorilor era dacă consumatorii s-au oprit din cheltuit, dar nu este cazul. În schimb, problemele lui Nike provin din chestiuni care nu se află sub controlul său, cum ar fi lanțurile de aprovizionare și lockdown-urile.

Cea mai mare piață a sa, China, a înregistrat o scădere a vânzărilor de 16% față de acum un an, pe fondul lockdown-urilor, aducand o volatilitate a vânzărilor pentru restul anului. În plus, marjele brute au scăzut din cauza costurilor de transport mai mari, a activității promoționale și a fluctuațiilor valutare, în timp ce stocurile au crescut cu 44% față de acum un an.

Acțiunile Nike au scăzut cu 43% în ultimul an, iar o eventuală evolutie slabă în tranzacțiile efectuate după inchiderea bursei ar putea fi văzută ca o oportunitate pentru investitori de a cumpăra una dintre cele mai puternice mărci din lume la un preț redus, având în vedere că vânzările au rămas relativ solide.


Constanța găzduiește Maritime Business Week 2025 – Strategii maritime, parteneriate internaționale...

Maritime Business Week revine în 2025 ca cel mai amplu eveniment din România dedicat sectorului maritim și al transporturilor. Evenimentul reunește lideri din industrie,...

Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, anunță lansarea celui mai ambițios apel pentru...

Ministerul Energiei anunță lansarea celei de-a doua licitații în cadrul Schemei de ajutor de stat sub formă de Contracte pentru Diferență (CfD) pentru susținerea...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,848FaniÎmi place
412AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro