miercuri, octombrie 21, 2020
Acasă REVISTA ONLINE Economie Scrisoare deschisa transporturi

Scrisoare deschisa transporturi

PATRONATUL ROMÂN
CABINET PRESEDINTE

C ă t r e

1. CABINATUL PRIMULUI MINISTRU
2. MINISTERUL TRANSPORTURILOR
3. MINISTERUL INTERNELOR ŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE
4. PRIMĂRIA GENERALĂ A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

În structura Patronatului Român se regăseşte un important segment al întreprinderilor mici şi mijlocii care au drept obiect de activitate transporturile rutiere de mărfuri şi călători.
De asemenea, cvasimajoritatea membrilor noştri participă în mod efectiv la schimburile de mărfuri (materii prime sau produse finite) intern sau internaţional.

Este cunoscut faptul că România are una dintre cele mai ineficiente logistici rutiere din Europa, ineficienţă generatoare de cheltuieli nefireşti specifice transportului aspect ce conduce la majorarea preţului per produs şi în final, la ofertarea produsului către cumpărătorul final la preţuri necompetitive.

Preocuparea membrilor Patronatului Român este aceea de a oferi produse şi servicii de calitate, de a stabili preţuri finale care să nască competitivitate în raport cu produse şi servicii similare din Uniunea Europeană.

Eliminarea costurilor suplimentare constituie temei de analiză. Acest proces dovedeşte însă că transportul se înscrie în categoria cauzelor exterioare de majorare a preţurilor produselor şi serviciilor comercianţilor români, aceştia neavând posibilitatea directă de a deciziona în domeniul public.

Lipsa autostrăzilor, a drumurilor exprese, a liniilor de centură, a căilor de rulare destinate transportului de mărfuri, ambuteiajele urbane, indisciplina în trafic etc. conduc la înregistrarea de costuri mari, cu consecinţă asupra costului final.
Analiza noastră dovedeşte faptul că ambuteiajele urbane, printre multe alte cauze sunt generate de faptul că în actualul sistem de marcaje şi indicatoare rutiere este permis virajul la stânga.

Vă rugăm să aveţi în vedere realizarea unor studii punctuale care să conducă la eliminarea virajelor la stânga pe sectoarele de drum, în special cele urbane, cu mai puţin de două benzi de circulaţie pe sens, măsură prealabilă şi obligatorie până la realizarea unei infrastructuri rutiere naţionale compatibilă cu cea eurpeană.
Avem convingerea că demersul nostru va fi recepţionat ca atare şi că propunerea făcută îşi va găsi finalitatea.

Cu stima,
Gheorghe NAGHIU – Presedinte,

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Parteneri Patronatul Roman:

Postari recente:

Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român

Anunț Confederația Patronatul Român INVITAȚIE Ref: Conferința online a Confederației Patronatul Român din 22.10.2020 Vezi pagina oficiala a evenimentului: LINK 1. CONTEXT 2. CONȚINUT / ORDINEA DE ZI 3. AUDIENȚA 4....

Company profile – Insight Consult

company profile           “ADEVARATA CUNOASTERE ESTE IN PROFUNZIME”   ISTORIC Compania a fost fondată în anul 2003, de atunci a evoluat într-un mod dinamic, oferind clienților săi o gamă...

COMUNICAT DE PRESĂ

Motto: “Întreprinderea de afaceri are două - și doar două - funcții de bază: marketing și inovare. Marketingul și inovația produc rezultare; toate celelalte...

Surprize pe piața imobiliară

Investitiile in domeniul imobiliar au crescut constant in ultimii ani, adresabilitatea mentinandu-se insa catre un public cu un apetit redus de risc si pentru...
promovare online:

comentariile cititorilor