sâmbătă, aprilie 20, 2024
AcasăREVISTA ONLINEArticolePrograme implementate de MAT pentru sprijinirea turismului românesc

Programe implementate de MAT pentru sprijinirea turismului românesc

În cadrul săptămânii anterioare, la data de 10 noiembrie 2022 cu ocazia deschiderii celei de-a 46-a ediții a Târgului de Turism al României (TTR) în Complexul Expozițional Romexpo a avut loc conferința de presă privind programele implementate de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) pentru sprijinirea turismului românesc, eveniment unde au participat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoriatului și turismului, alături de Alina Gorghiu, președintele interimar al Senatului României.

Contextul și prezentările au vizat mai multe aspecte cu privire la infrastructura românească, cum ar fi:

  • Sistemul de recunoaștere a rutelor cultural turistice dezvoltate de MAT și obiectivele turistice din România incluse în Rutele Culturale ale Consiliului Europei
  • Potențialul turistic cultural românesc și necesitatea dezvoltării acestui sector, precum și valorizarea, promovarea rutelor cultural-istorice naționale, reprezentând un obiectiv principal al MAT.
  • Lansarea Rutei Cultural-Turistice (Meșteri populari și meșteșuguri tradiționale din România)
  • Punerea în valoare a obiectivelor culturale, de artă, a moștenirii istorice, dezvoltarea turismului și stimularea dezvoltării economice și sociale locale, asemenea și dezvoltarea relațiilor de colaborare între agenții economici din cadrul rutelor cultural turistice, reprezentând doar câteva aspecte dintre rezultatele pe care MAT dorește să le obțină.

Printre alte idei subliniate de către ministrul antreprenoriatului și turismului, Constantin-Daniel Cadariu, acesta a scos în evidență necesitatea unui context de promovare în format fizic, una dintre aspectele acestui obiectiv fiind gradul de credibilitate, așadar, Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii 2022 va crește posibilitatea efectuării acestui lucru.

“Decembrie este luna antreprenorilor! Orice afacere are nevoie de promovare, de cel puțin o platformă prin care produsele și serviciile pe care le oferă să ajungă la clienți, o platformă prin care să identifice cei mai potriviți parteneri. Da, comerțul online reprezintă un atu, dar interacțiunea directă oferă și mai multă credibilitate, precum și o experiență completă. Așteptăm 150 de IMM-uri să se înscrie și să participe la Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii 2022 pentru a face cunoscute produsele antreprenorilor români atât publicului larg, cât și profesioniștilor pregătiți să le comercializeze și pe noi piețe. MAT va oferi fiecărui beneficiar un stand în cadrul târgului timp de 3 zile și un grant de 1.500 de lei pentru cheltuieli asociate participării la eveniment.”, a declarat ministrul antreprenoriatului și turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

Operatorii economici interesați se pot înscrie pe site-ul www.timm.ro, unde poate fi studiată și procedura de implementare a programului.

Aplicația se va deschide începând cu data de 15.11.2022, ora 10:00. Ultima zi de înscriere pentru participare la târg este 28.11.2022, ora 20:00.

Obiectivul principal al acestui program este de a organiza târguri pentru întreprinderi Mici și Mijlocii – TIMM 2022, ce vizează promovarea spiritului antreprenorial, un cadru ce favorizează stimularea dezvoltării afacerilor și a ocupării forței de muncă în domeniul IMM, precum și crearea unor conexiuni de care pot beneficia atât potențialii întreprinzători/întreprinderi mici și mijlocii, cât și agenții economici/instituțiile publice sau private ce pun la dispoziție servicii pentru sectorul IMM cu scopul măririi numărului de întreprinzători de succes și de asemenea cu obiectivul a unei mai bune performanțe economice și tehnice ale

IMM.

În cadrul programului, participanților li se vor oferi 150 de locuri, iar aceștia for fi selectați în funcție de prevederile procedurii de implementare, ca urmare a înscrierii on-line în cadrul programului.

În cadrul „Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2022″ vor putea fi implementate următoarele tipuri de acţiuni:

  • organizarea unui târg naţional al Brandurilor naţionale sub forma unei expoziţii cu vânzare;
  • organizarea de seminare, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentări în scopul promovării produselor şi serviciilor realizate de către participanţi, câştigării de pieţe externe noi pentru acest tip de produse şi servicii, creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al îmbunătăţirii competenţelor antreprenoriale, obţinerii vizibilităţii pe piaţă a acestor branduri naţionale, organizare de întâlniri de lucru pentru dezvoltarea programelor pentru IMM;
  • activităţi de promovare a evenimentului, atât înainte de desfăşurare, în vederea asigurării unei prezenţe consistente a publicului şi aplicanţilor ţintă, cât şi post-eveniment, în vederea publicităţii târgului naţional.

Mai multe detalii pe: https://turism.gov.ro/web/2022/11/11/incep-inscrierile-pentru-targul-intreprinderilor-mici-si-mijlocii-2022/


Mihaela Aurelia Platon
Absolventa a Facultatii de Sociologie și Asistenţă Socială, Mihaela este pasionata de public speaking, strategii de marketing, infrastructura unei companii și afaceri.

Antreprenori de succes la 25 de ani: Carmen și Alexandru Boangher,...

S-au cunoscut în urmă cu patru ani și între timp au devenit și parteneri de viață, dar și fondatorii unei afaceri performante în...

Consiliul Patronatelor ESG din România și Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin...

Consiliul Patronatelor ESG din România – CPESGR* reunește cele mai importante voci pe tematica ESG, din cadrul mișcării patronale din România, de alătură...
spot_img
spot_img
spot_img

video

spot_img
7,827FaniÎmi place
290AbonațiAbonați-vă
spot_img

Abonează-te la newsletter

spot_img

evenimente

george.bcr.ro