sâmbătă, octombrie 24, 2020
Acasă REVISTA ONLINE Articole Intalnirea patronilor din judetul Sibiu.

Intalnirea patronilor din judetul Sibiu.

Intalnirea membrilor Patronatului Roman din filiala Sibiu, care a avut loc in data de 15 ianuarie a.c., la Hotel Continental Forum Sibiu.

La lucrari au participat antreprenori inscrisi sau interesati de rolul si activitatea Patronatului Roman.
Deschiderea intalnirii a fost facuta de catre dna Michaela Petian, presedinte al patronatului roman jud.Sibiu, care a dat citire mesajului Presedintelui Patronatului Roman, Domnul Gheorghe Naghiu.

Intalnirea a fost structurata pe doua parti.
In prima parte s-a conturat imaginea Patronatului Roman si activitatea filialei PR Sibiu, urmand ca in cea de-a doua parte  cei prezenti sa ia cuvantul in vederea stabilirii sau a dezbaterii temelor de interes.
In continuare, dna Michaela Petian, deschizand site-ul Confederatiei Patronatul Roman a scos in evidenta  departamentele de lucru ale Patronatului Roman.  S-a prezentat rolul si importanta de for tutelar al Confederatiei P.R.

A fost prezentata componenta si adresa Biroului din Sibiu a Patronatului Roman, precum si disponibilitatea de a sprijini  actiunile antreprenoriale. S-a prezentat activitatea desfasurata pe parcursul anului trecut, 2014, de catre biroul filialei de la Sibiu, scotandu-se in evidenta rolul  departamentului juridic , in frunte cu dna jurist Florenti Madalina Stanciu, de fata. S-a mentionat, printre altele, participarea dsei , in calitate de  membru supleant al biroului PRJ Sibiu la sedintele Comisiei de Dialog Social de la Prefectura Sibiu, precum si consultanta acordata pentru inscrierea de noi membrii si de sprijin in activitatea antreprenoriala a solicitantilor.

In cadrul prezentarii departamentelor PR si a filialei Sibiu s-au accentual doua dintre ele : acela al accesarii fondurilor europene 2014-2020 precum si , in virtutea conceptului de « formare continua », activitatea de calificare, recalificare si perfectionare prin cursurile cu fonduri europene, organizate de PR .

De asemenea, cu privire la aceeasi tema a cursurilor a fost reliefat parteneriatul stabilit cu Compania Structural euro fond & training, in urma caruia s-au desfasurat si se vor desfasura in continuare mai multe tipuri de cursuri.

Dupa coffee-braek, au urmat luarile de cuvant.

Dl.Stefan Olaru, de la firma Hot Line (IT, advertising) ) a dorit sa scoata in evidenta dificultatile intampinate cu platile datorate de institutiile bugetare pentru contractele in derulare si derulate. Spre distractiua participantilor a prezentat primul sau control al activitatii, soldat cu prima amenda pentru « spalarea de bani si terorism », in ciuda faptului ca activitatea sa avea doar 6 luni si nu-i intrasera platile datorate de firmele cu care avea contract. De asemenea  a scos in evidenta sprijinul primit din partea PR, prin consultanta cu departamentul fiscalitate,  pentru iesirea din situatia stresanta avuta cu ANAF Sibiu. Prin aceasta a confirmat rolul important pe care il poate detine PR pentru sprijin si sustinere a activitatii antreprenoriale.

Pe segmentul economico-financiar au participat mai multe firme importante din Sibiu. In acest sens s-a subliniat necesitatea existentei unui departament juridic pentru suport juridic, chiar si pentru grupuri de firme, precum si importanta consultantei contabile acordata la inceputul activitatii antreprenoriale. S-au dat exemple in acest sens. Unele dintre ele au descretit fruntile participantilor.  De asemenea s-a insistat pe necesitatea intelegerii rolului unitar atat al angajatorului cat si al angajatului, ca parti a caror colaborare trebuie sa se bazeze pe intelegerea rolurilor si a respectului reciproc pentru cresterea calitatii vietii tuturor.

S-au sugerat si beneficiile pe care le-ar putea avea existenta unui birou de consultanta in cadrul Registrului Comertului, pentru eventuala sau obligatoria consultanta prealabila a infiintarii firmei, intrucat s-a constatat ca simpla punere in functie a unei idei care poate parea de succes, dar fara  cunostintele necesare  intregului proces de derulare a activitatii, duce adesea la esec.

Reprezentantul unei firme de consultanta fonduri europene , pe langa furnizarea catorva date legate de acest subiect, a tinut sa precizeze multe din efectele negative ale deselor schimbari pe Codul fiscal. La acest subiect s-au atasat si alte firme /de contabilitate etc./.

In cadrul scurtei alocutiuni, reprezentantul Bancii Alpha Bank Sibiu, in nume propriu a subliniat doua idei, si anume:

  1. Importanta apartenentei oricarei companii la Patronatul Roman precum si
  2. Pentru succes este absolut necesara increderea antreprenorului in propria sa afacere, de altfel idei extrem de importante.

In incheiere s-a oferit Diploma de onorabilitate acordata de catre Confederatia Patronatul Roman dnei Florenti Madalina Stanciu, membru supleant al Biroului filialei Patronatului Roman Sibiu, pentru activitatea depusa pe parcursul anului 2014.

In mapele pe care le-au primit la intrare, participantii au avut printre alte materiale promotoare ale activitatii PR si un formular de fead-back. Pe langa alte intrebari ce s-au adresat calitatii sau imbunatatirii activitatii si a intalnirii prezente, s-au solicitat sugestii cu privire la : temele de interes pentru intalnirile viitoare precum si frecventa intalnirilor. A reiesit ca majoritatea au optat pentru urmatoarele teme de abordare : juridic, fiscal si fonduri europene , iar ca frecventa majoritatea a fost de parere ca inatlnirile sa aiba loc trimestrial, sau de cate ori este nevoie.

In urma acestei Intalniri s-au semnat mai multe Adeziuni.
Consideram ca evenimentul  a fost nu doar necesar ci s-a soldat cu succes.

Presedinte Filiala Sibiu.
Mihaela PETIAN

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Parteneri Patronatul Roman:

Postari recente:

Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român

Anunț Confederația Patronatul Român INVITAȚIE Ref: Conferința online a Confederației Patronatul Român din 22.10.2020 Vezi pagina oficiala a evenimentului: LINK 1. CONTEXT 2. CONȚINUT / ORDINEA DE ZI 3. AUDIENȚA 4....

Company profile – Insight Consult

company profile           “ADEVARATA CUNOASTERE ESTE IN PROFUNZIME”   ISTORIC Compania a fost fondată în anul 2003, de atunci a evoluat într-un mod dinamic, oferind clienților săi o gamă...

COMUNICAT DE PRESĂ

Motto: “Întreprinderea de afaceri are două - și doar două - funcții de bază: marketing și inovare. Marketingul și inovația produc rezultare; toate celelalte...

Surprize pe piața imobiliară

Investitiile in domeniul imobiliar au crescut constant in ultimii ani, adresabilitatea mentinandu-se insa catre un public cu un apetit redus de risc si pentru...
promovare online:

comentariile cititorilor